Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:49:03 GMT

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت میلیاردی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۵۰۸

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت میلیاردی+ عکس

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت مشکوک به قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر توقیف تعدادی موتورسیلکت مشکوک به قاچاق در یک نمایشگاه فروش موتورسیکلت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر فروش موتورسیکلت‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی در خیابان 17 شهریور، موضوع در دستور کار عوامل عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران این معاونت پس از حضور در واحد صنفی مذکور و بازدید از آنجا، تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت مشکوک به قاچاق را توقیف کردند.

او خاطرنشان کرد: موتورسیکلت‌ها در نهایت برای تعیین تکلیف نهایی و اخذ نظریه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی و گمرک در محل توقیف شد و ارزش ریالی آنها حدود 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موتورسیکلت پلیس امنیت اقتصادی پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم