Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:39:08 GMT

رونق گردشگری گرمی با تکمیل مجموعه تفریحی گیلارلو

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۵۲۶

رونق گردشگری گرمی با تکمیل مجموعه تفریحی گیلارلو

رئیس اداره گردشگری شهرستان گرمی گفت: با تکمیل مجموعه تفریحی در حال ساخت گیلارلو در گرمی، گردشگری شهرستان رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسین‌زاده پیش‌ازظهر امروز در بازدید از طرح گردشگری گیلارلو اظهار کرد: با تکمیل مجموعه تفریحی در حال ساخت گیلارلو در گرمی، روند توسعه شهرستان رونق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه تفریحی، پذیرایی و اقامتی گیلارلو هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گرمی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در این مجموعه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده و ۱۲ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.

حسین‌زاده بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرستان گرمی، تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و صدور مجوز احداث مجموعه‌های گردشگری در دستور کار قرار دارد.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی حسین زاده گردشگری گرمی گرمی اردبیل گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بصیرنیا شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در بودجه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز نخست شهربازی مدرن پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ساماندهی بافت تاریخی گرگان گفت: یکی از گذرهای بافت تاریخی در سال‌های گذشته عملیات جداره‌سازی و کف‌سازی آن انجام شد و امسال با پیش‌بینی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گذر دوم (حدفاصل آفتاب ۱۵ تا امامزاده نور و درب‌نو) کف‌سازی و جداره‌سازی می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای ساماندهی تپه تاریخی قلعه‌خندان که عملیات اجرایی آن از سال قبل آغاز شد نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و امسال تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای آغاز فاز دوم جاده سلامت در النگدره هستیم، افزود: همچنین برای بازسازی و تکمیل آبشار صخره‌ای ناهارخوران نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بصیرنیا اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد نخستین اتوبوس گردشگری گرگان نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080407

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • راه اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش