Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:37:51 GMT

بازتاب جالب انتخاب عسکری محمدیان در یک سایت روسی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۵۲۷

بازتاب جالب انتخاب عسکری محمدیان در یک سایت روسی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، در گزارش این سایت روس از عسکری محمدیان به عنوان یکی از المپین‌های کشتی ایران یاد کرده که ساکن مازندران است و به عنوان مربی در زادگاه خود به فعالیت پرداخته است.

این سایت در ادامه آورده مردم مازندران به مدال‌ها و عناوینی که این کشتی گیر بدست آورده از جمله ۲ مدال نقره المپیک افتخار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل تیرماه امسال عسکری محمدیان موفق شد با کسب آرای اعضای مجمع هیات کشتی استان مازندران به عنوان رئیس این هیات انتخاب شود.

کد خبر 4967824

منبع: مهر

کلیدواژه: عسگری محمدیان مازندران کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه رم قصد دارد مجموع دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد روی پاتریسیو را که در انتهای ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

به نقل از ورزش سه این روزنامه ایتالیایی تایید کرده که پاتریسیو تنها خروج قطعی رم نخواهد بود و همچنین رناتو سانچس را که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن حضور دارد، به پاریس می‌فرستند.

پاتریسیو پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده‌روسی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مایله اسویلار به جای او در ترکیب قرار گرفته است.

اسویلار مورد توجه ده روسی بوده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است. او در کمک به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تعیین کننده بود و 2 ضربه پنالتی را مقابل فاینورد مهار کرد.

همچنین رناتو سانچس هم فصل بدی را پشت سر گذاشته که به شدت با مصدومیت و آسیب‌ها درگیر بوده است. او این فصل در مجموع تنها 232 دقیقه در زمین حضور داشه است. یعنی او فقط 10 بازی انجام داده و در برتری 7-0 امپولی هم تنها گل خود را برای رم به ثمر رساند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888328

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org