Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت عربی «کره» امروز در خبر جدیدی پیرامون تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرده که سرمربی این تیم قصد دارد برای حضور در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۷ لژیونر این کشور که در اروپا بازی می کنند را به اردو دعوت کند.

جاستن میرام، أحمد یاسین، ریوان امین، اسامة رشید، مهند جعاز، امیر العماری و جیلوان حمد بازیکنانی است که سرمربی تیم ملی عراق قصد دارد در اردوی بعدی این تیم از آنها دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین جاستن میرام و احمد یاسین پیش از این سابقه حضور در اردوی تیم ملی عراق را داشتند که بنا بر دلایلی از این تیم کنار گذاشته شدند و حالا سرمربی تیم ملی قصد دارد دوباره آنها را برای حضور در اردو دعوت کند.

تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقیبان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است که در دیدار رفت برابر تیم کشورمان به برتری ۲ بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: یک دزدی ریبری را از فلورانس جدا می‌کند؟

256 251

کد خبر 1407490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز

ژاوی دیگر نشانی از آن هافبک آرام و بدون حاشیه ندارد و به یک سرمربی عصبی و پرخاشگر تبدیل شده است.

 برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

ژاوی‌ سرمربی بارسلونا در جریان این بازی به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد. به نقل از 90Min این سرمربی اسپانیایی برای سومین بار است که در فصل جاری با کارت قرمز داوران جریمه می شود. او در طول بیش از ۲۰ سال‌ دوران بازی خود و انجام بیش از ۱۰۰۰ بازی ملی و باشگاهی فقط ۲ بار اخراج شد که هیچ کدام از این موارد، کارت قرمز مستقیم نبود. (مقابل رئال مادرید و همچنین ویارئال)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران