Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مدیریت محور فعالیت های خود را بر مبنای فرهنگ‌سازی، آموزش و پیشگیری قرار داده است، گفت: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۲۶۳ نفر دستفروش و ۱۳۴ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حسن محمدحسینی بر اساس شاخص‌ها و آمارهای موجود، انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت شهروندان در سال گذشته منجر به کاهش تخلفات شهری در اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی پرسنل از طریق افزایش دانش اجرایی و عملیاتی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته دوره‌های آموزشی متعددی از قبیل مدیریت خشم، نحوه رفتار با کودک، ضوابط شهرسازی و معماری، دوره ویژه ضابطان قضائی، آموزش مقررات و ضوابط اجرایی و همچنین توزیع جزوات آموزشی جهت بهبود دانش و عملکرد پرسنل و ارزیابی مستمر پرسنل از طریق آزمون‌های کتبی برگزار شده است و این روند در سال جاری هم به صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به ارائه گزارشی از عملکرد سه ماه نخست سال جاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری پرداخت و افزود: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۹ هزار و هفت تذکر ارائه، سه هزار و ۸۲۰ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۹ هزار و ۲۱۴ متصدی صنوف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد یک هزار و ۸۸۷ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۹۸۷ تابلوی غیرمجاز انجام شد.

محمدحسینی با بیان اینکه در خصوص برداشتن خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در سه ماه نخست امسال ۲۳۹ اخطاریه صادر شده و جمع‌آوری ۱۱۲ خودرو انجام شده است، گفت: در این مدت همچنین ۲۶۳ نفر دست‌فروش و ۱۳۴ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف و یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۳۷۶ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی دو هزار و ۴۶۰ ساختمان، جلوگیری از تبدیل ۳۶۹ ساختمان و تعطیلی چهار هزار و ۸۶۸ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا چهار هزار و ۴۰۸ مورد اخطاریه صادر و تعطیلی ۸۲۷ کارگاه ساختمانی متخلف انجام شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۵۵ رأی اجرا و ۱۳۷ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

محمدحسینی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ۳۵۹ رأی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سد معبر شهرداری اصفهان دستفروش تخلفات شهری پیشگیری و رفع تخلفات شهری اخطاریه صادر انجام شد جمع آوری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
 
پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:
 
“همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.
 
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه”

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر