Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بابایی روز سه‌شنبه در جریان بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از محل اجرای پروژه راه دسترسی پل معلق در منطقه نمونه گردشگری ازناو افزود: اعتبار یاد شده در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان قرار گرفته تا برای اجرای پروژه راه دسترسی به محل اجرای پل معلق و کمک به سرمایه‌گذار بخش خصوصی این طرح بزرگ گردشگری منطقه جنوب استان اردبیل مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری منطقه از جمله ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه گردشگری این شهرستان قراردارد، اظهارداشت: با ایجاد راه دسترسی به محل اجرای فونداسیون پل معلق ازناو عملیات اجرایی این پل بزودی شتاب خواهد گرفت.

او تشریح کرد: با توجه به تغییر مسیر راه دسترسی به محل اجرای پل در ضلع غربی کوه ازناو و ارائه واریانت جدید از سوی مجری این پروژه ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر اساس واریانت جدید که از سمت جاده روستای طولش طراحی شده اقدام به ایجاد راه دسترسی به این محل در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد کرد.

فرماندار خلخال همچنین با اشاره به مشکل تعطیلی و توقف کارخانه‌های تولید آسفالت منطقه برای اجرای پروژه‌های آسفالت راه روستایی و همچنین روکش آسفالت راه‌های بین‌شهری منطقه گفت: این مشکل بزودی برطرف و آسفالت موردنیاز برای اجرای پروژه‌های آسفالت راه‌های ارتباطی این شهرستان از محل کارخانه‌های تولید آسفالت در اختیار بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

او افزود: علاوه بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای اجرای پروژه‌های روکش آسفالت راه‌های بین‌شهری خلخال در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای کمک به آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی این شهرستان از سوی کمیته برنامه‌ریزی خلخال تخصیص یافته است.

بابایی اظهارداشت: اعتبار یاد شده برای آسفالت راه‌های روستایی آق‌بلاغ کرد در بخش مرکزی ، میانرودن به لرد در بخش شاهرود و سوسهاب به مره‌جین در بخش خورش‌رستم این شهرستان از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه خواهد شد.

وی گفت: مناقصه اجرای پروژه‌های یاد شده انجام و پیمانکار مجری طرح‌ها نیز مشخص شده و به محض روشن شدن کارخانه‌های تولید آسفالت منطقه پروژه‌های آسفالت راه روستایی پس از مدتی توقف و تعطیلی فعال می‌شوند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال جهانگردی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال جهانگردی راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اجرای پروژه اجرای پروژه آسفالت راه راه دسترسی استان اردبیل محل اجرای پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت