Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:47:44 GMT

استاندارد دوگانه هند برای تجمعات مذهبی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۰۷۹۲

استاندارد دوگانه هند برای تجمعات مذهبی

هند استانداردی دوگانه برای هندوها اجرا می کند. آنها اجازه دارند در معابد خود حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیوعرب، دولت هند بر خلاف دستور مستقیم خود برای عدم تجمع و برگزاری مراسم مذهبی تمام ادیان این کشور به خصوص مسلمانان به هندوهای این کشور اجازه می دهد مراسم مذهبی خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت هند در روزهای گذشته به خاطر تعطیلی مساجد بارها با مسلمانان برخورد کرده است. دولت می گوید تجمع مردم موجب شیوع ویروس کرونا می شود.

 

این درحالی است که هند استانداردی دوگانه برای هندوها اجرا می کند. آنها اجازه دارند در معابد خود حضور پیدا کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: هندوها مساجد هندوستان هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • چند درصد از مردم کشور‌های مختلف جهان گیاهخوار هستند؟
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد