Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی آمد یک ویروس کوچک بود در ووهان چین و هیچکسی فکرش را نمی‌کرد به این سرعت جهان را درگیر خود کند، اما کرونا نه تنها المپیک را تعطیل کرد و شاخص‌های نفتی و ارزی دنیا را تحت الشعاع قرار داد، بلکه زورش رسید و چندین هزار میلیون نفر از عزیزانمان را از ما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر آمده که دوباره ویروسی جدید از چین سر بلند کرده، بعضی‌ها می‌گویند؛ «این چینی‌ها از بس بَد غذا هستند، به خودشان که سهل است، به ما هم رحم نمی‌کنند.»، عده‌ای هم به کنایه می‎گویند: «وقتی کرونا نتوانست، آدم‌ها را از بین ببرد، طاعون خیارکی حتما ضربه آخر است.»

«طاعون خیارکی» ویروس جدیدی است که از چین آمده و اینکه آیا راه درمان یا راه انتقال دارد، هنوز مشخص نیست، اما تنور واکنش‌هایش در توئیتر حسابی داغ است و هر کدام از کاربران فضای مجازی بالاخص شبکه اجتماعی توئیتر به «طاعون خیارکی» واکنش نشان دادند.

گزیده‌ای از توئیت فعالان رسانه‌ای شبکه اجتماعی را در ادامه خبر مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا طاعون خیارکی ویروس چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل پخت پلو ازبکی با گوشت توسط آشپز‌ ازبکستانی (فیلم) پخت یک غذای خلاقانه با گوشت، سیرابی و جگر توسط آشپز روستایی چینی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • (ویدئو) دوندگان آفریقایی به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود!