Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین میرمحمدصادقی معاون قوانين مجلس شوراى اسلامى در قالب یک مکاتبه رسمی، از دكتر علي دريمي استاديار دانشگاه و عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی به دلیل فعالیت های گسترده وی در این شورا تقدیر به عمل آورد. به گزارش جنوب نیوز؛  معاون قوانين مجلس شوراى اسلامى از رئيس سابق مركز وكلاى استان بوشهر تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دکتر حسین میرمحمدصادقی معاون قوانين مجلس شوراى اسلامى در قالب یک مکاتبه رسمی، از دكتر علي دريمي استاديار دانشگاه و عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی به دلیل فعالیت های گسترده وی در این شورا تقدیر به عمل آورد.

در سوابق کاری دریمی، عضويت در كارگروه مشترك تدوين و تنقيح قوانين قواي سه گانه (مجلس شواري اسلامي قوه قضاييه رياست جمهوري) ،عضويت گروه حقوق بين الملل و حقوق بشر مجمع تشخيص مصلحت نظام عضويت شوراي راهبردي تنقيح قوانين مجلس شوراي اسلامي رىيس دبيرخانه شوراى سياستگذارى مراكز مشاوره خانواده قوه قضاييه، رئيس شوراي سياستگذاري داوري قوه قضاييه، عضو مشاور و صاحب نظر درشوراي راهبردي سازمان تعزيرات كشور، مشاور رئيس مركز وكلا، كارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاييه،  داديار اظهار نظر دادسراي انتظامي وكلا و كارشناسان قوه قضاييه، قاضى مشاور شوراهاى حل اختلاف و مشاور حقوقى و بين المللى هيئات مذهبى كل كشور دیده می شود.

رئيس سابق مركز وكلاى استان بوشهر دارای تاليفات و مقالات متعدد حقوقي در حوزه داخلي و بين المللي است.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: معاون قوانین مجلس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی رئیس دادگستری خراسان رضوی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از رسانه قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی حجت‌الاسلام حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون رئیس دادگستری استان خراسان رضوی بودند.

کد خبر 745776

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • چه کسی معاون اول قوه قضاییه شد؟
  • خلیلی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی