Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس، سنگین است.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس سنگین است.

* آزادراه‌ها کرج-تهران کماکان پرترافیک‌ترین جاده‌ کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

* سهم 16درصدی ناوگان سنگین در ترافیک جاده ها/جاده ها چه ساعتی شلوغ ترند

محرابی نیا اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2280 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.2 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* اعمال محدودیت ترافیکی در قطعه ای از محور هراز 

محرابی نیا گفت‌: محور هراز ‌محدوده گالری امام زاده هاشم‌ از ساعت 8 روز شنبه هر هفته تا ساعت 12 روز چهارشنبه هر هفته به صورت 24 ساعته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرایی عملیات بهسازی گالری امام زاده هاشم مسیر شمال به جنوب از محدوده آبشار مسدود است و تردد از مسیر جایگزین تونل مشاء انجام می‌‌شود.

* 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌،‌ محور فرعی شمشک-دیزین، ‌‌جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان و محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک راه ها ترافیک شمال هراز آزادراه قزوین حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است