Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اردشیر سعدمحمدی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق استان کرمان با بیان این مطلب گفت: شرکت مس یک بیمارستان 50 تختخوابی با تمام امکانات پزشکی در رفسنجان ایجاد کرده که امیدواریم تا دو هفته آینده توسط مسولان افتتاح شود و البته اکنون مردم از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شهربابک نیز 25 تختخواب و امکانات پزشکی فراهم‌ شده و در همه روستاهای مناطق اطراف سرچشمه امکانات ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک و ... را برای ایجاد ایمنی بهتر برای مردم فراهم کرده‌ایم.

مدیرعامل صنایع ملی مس ایران با اشاره به اینکه با تغییر ساعات شیفت و برنامه‌ریزی مدیریت در شرکت توانستیم کنترل این بیماری را به شکلی مناسب مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: معتقدم با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون قادر خواهیم بود این اتفاق را کنترل و تحت مدیریت قرار دهیم و مانع از شیوع بیش از این بیماری باشیم. لذا افتخار می‌کنیم هر چه از دستمان برمی‌آید برای مردم و در کنار مردم انجام بدهیم.

ساخت 70 زمین چمن مصنوعی

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مسولیت اجتماعی افزود: این افتخار را داریم در روستاها کار ایجاد بیش از 70 زمین چمن مصنوعی را به پایان رسانده‌ایم تا جوانان استفاده کنند و امیدواریم توسعه متوازن در همه بخش‌ها صورت گیرد و به‌زودی شاهد حضور تیم‌های فوتبال در لیگ برتر باشیم.

رشد 20 درصدی فروش مس نسبت به سال 98

مدیرعامل شرکت مس گفت: با نتایج خوبی که در حوزه اکتشاف معادن مس در استان کرمان رقم خورده امیدواریم بتوانیم سرفصل جدیدی برای توسعه معادن جدید و تولید داشته باشیم و طرح‌های توسعه با 2 میلیارد و 270 میلیون یورو و 20 هزار میلیارد تومان فضایی توام با جهش تولید و افزایش اشتغال در استان ایجاد خواهد کرد.

سعدمحمدی در ادامه اظهار کرد: مس در سال گذشته رکورد 250 هزار تن تولید کاتد را زد و امیدواریم امسال بتوانیم رکورد جدیدی برای کاتدی در کشور به دست آوریم.

وی بیان کرد: مس در سال 98 نسبت به 97 بیش از دو و نیم برابر فروش و صادرات داشت و در سه‌ماهه امسال رکورد زدیم و بیش از 20 درصد نسبت به 98 جلو هستیم و امیدواریم رکوردهای زیادی در همه عرصه‌ها در سال جاری داشته باشیم.

استخدام 800 نیروی جدید در استان کرمان

وی افزود: در اواخر سال 98 آزمونی برگزار شد و امسال 500 نفر مشغول به کار می‌شوند و شهریورماه نیز با برگزاری آزمون دیگر 300 نفر اشتغال جدید در استان خواهیم داشت که امیدواریم به‌طور متناوب ادامه پیدا کند و از جوانان شایسته برای معادن جدید استفاده کنیم.

پربیننده ترین قیمت گذاری زنجیره فولاد امروز تعیین تکلیف می‌شود/ کمیسیون اقتصاد کلان اتاق ایران درصدهای افزایش قیمت را اعلام می‌کند برخی در داخل به دنبال گرا دادن به آمریکایی‌ها برای تحریم فولاد مبارکه هستند صنعت سیمان در آستانه توقف واحدها چالش‌های ایمنی معادن در ایران/ نقش فناوری‌های نوین در ارتقای ایمنی معادن افزایش تولید معادن مس جهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت ملی مس ایران کاتد مس معادن مس نمایشگاه مدیریت بحران مسولیت اجتماعی فروش مس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان بوده که کماکان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته است.

به گفته او بنابر آمار روزانه ۳۷۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود که با فروش ۱۷ هزارتومان کمتر از نرخ مصوب، زیان بسیار چشمگیر است.

کاشانی با بیان اینکه صادرات تخم مرغ کماکان ادامه دارد، افزود: طبق آمار گمرک در فروردین ۲۰ هزار تن تخم مرغ به کشورهای هدف همچون افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و امارات صادر شد.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با تاکید بر اصلاح قیمت تخم مرغ افزود:  پروسه تولید مرغ‌های تخم گذار ۲۰ ماهه است، از این رو کاهش قیمت‌ها و حذف گله‌های مرغ تخم‌گذار کشور نگران‌کننده است چراکه با استمرار این روند و بی توجهی به اصلاح قیمت اکنون با حذف گله‌ها و چالش تولید در نیمه دوم سال روبرو می‌شویم.

او گفت: طبق آمار بانک مرکزی سال گذشته تخم مرغ کمترین نوسان قیمت را در سبد مصرفی کالاهای اساسی خانوار داشت به طوریکه نرخ کنونی هر شانه تخم مرغ در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها ۶۵ تا ۷۲ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید