Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:00:18 GMT

۸۰ درصد مکمل‌های رژیمی در داخل تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۱۰۴۸

۸۰ درصد مکمل‌های رژیمی در داخل تولید می‌شود

عباس کبریایی زاده روز سه شنبه در پنجمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی در هتل المپیک افزود: در سالهای گذشته و از دهه ۶۰، بسیار دردناک بود که با وجود تولید مواد اولیه مکمل های خون ساز، این مکمل ها از امارات با کیفیت پایین وارد می شد اما امروز این نوع مکمل ها با جدیدترین فرمولاسیون به طور کامل در کشور تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نگرانی امروز مصرف بی رویه مکمل های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان است، سلامت این فراورده ها در کشور تضمین شده نیست. راه حل، تولید تحت نظارت این مکمل ها در داخل کشور و کنترل محصولات وارداتی است تا مشخص شود چه نوع آلودگی ها و آلاینده هایی در این مکمل ها وجود دارد. باید از مصرف مواد مضر جلوگیری شود، اکنون مصرف این مکمل ها در کشور قابل کنترل نیست.
وی افزود: مشکل اساسی دیگر در کشور این است که تولید سخت شده است. ایستگاه های زیادی در بانک مرکزی، وزارت صنعت، وزارت اقتصاد و وزارت بهداشت در مسیر تولید وجود دارد از مسئولان می خواهم که فرآیند تولید را آسان کنید.

برچسب‌ها بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و سلامت بهداشت و سلامت مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بخش اعظم تأمین برق کشور بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است، از این رو آمادگی کامل این واحدها برای تولید برق پایدار در فصول گرم سال از اهمیت بسیار مضاعفی برخوردار است.

وی فصول گرم سال را به عنوان روزهای اوج مصرف برق کشور معرفی کرد و گفت: همه ساله پس از عبور از فصل گرم سال و شروع مهرماه فصل تعمیراتی نیروگاه‌های حرارتی آغاز شده و بایستی تا قبل از خردادماه سال بعد به پایان برسد. چرا که از خردادماه با افزایش مصرف برق کشور بایستی نیروگاه‌ها آمادگی کاملی برای پاسخگویی به بار مصرف این بازه زمانی داشته باشند.

اسکندری تاکید کرد: در همین راستا از ابتدای مهرماه سال گذشته به منظور آماده‌سازی این واحدها برای تولید انرژی پایدار در فصول گرم سال، بالغ بر ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۹۳ هزار مگاوات از این برنامه عملیاتی شده و امیدواریم با اتمام به موقع برنامه‌های یاد شده تا نیمه اردیبهشت‌ماه بتوانیم تمامی واحدهای نیروگاهی را برای تأمین برق پایدار روزهای اوج مصرف برق کشور در اختیار داشته باشیم.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی یادآور شد: سال گذشته برای نخستین بار حدود ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی را پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رساندیم.

وی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاشیم تا نیمه اردیبهشت نیز با انجام ۱۰۵ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی بتوانیم رکورد جدیدی در زمینه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی به ثبت برسانیم و برق مطمئن و پایداری را برای مشترکان سراسر کشور فراهم کنیم.

کد خبر 6086727 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها