Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: در سه ماهه اول سال جاری 66 پرونده قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد 60 پرونده مختومه شده است.

علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سه ماهه اول سال جاری 66 پرونده قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد 60 پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با تشکیل پرونده متخلفان به بیش از 64 میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام ادامه داد: طی روزهای گذشته بر اساس گزارش پلیس آگاهی مهران در مورد کشف ده هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی، پرونده‌ای برای رسیدگی به این موضوع در تعزیرات حکومتی مهران تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت. 

لطفی تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌ها و احراز تخلف، این شعبه متخلف را به ضبط کالا و پرداخت چهار میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

فرد متخلف در هر جایگاهی به مجازات خواهد رسید

وی خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با 135 تعزیرات حکومتی استان و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس و شکایت خود را اعلام کنند، همچنین پس از رای قطعی توسط تعزیرات حکومتی استان فرد متخلف به مجازات خود خواهد رسد.

لطفی گفت: مردم مطمئن باشند متخلفین در هر صنف و جایگاهی مصون نبوده و با محرز شدن هرگونه تخلف احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه کالا و... شدیدا با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالا ایلام ارز تعزیرات علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام پرونده قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان