Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متأسفانه یک واحد دامداری در منطقه کبودراهنگ به علت اختلافات موجود بین دستگاه‌ها به مدت ۱۰ سال معطل مانده است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

حجت الاسلام والمسیلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی سه شنبه ۱۷ تیرماه در بازدید از یک واحد دامداری در منطقه کبودراهنگ، افزود: آنچه اهمیت دارد، راه افتادن این واحد تولیدی است چراکه حدود ۴۰۰ نفر می توانند در این واحد مشغول به کار شوند که بسیار موضوع مهمی است، آن هم در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم همکاری دولت و دستگاه های مختلف برای حل مشکل این دامداری، بیان کرد: همه باید به میدان بیایند تا هر چه سریع تر با شناسایی موانع، این مشکل برطرف شود و به مصالحه برسیم.

وی با بیان اینکه دغدغه مسئولان هم برطرف شدن این مشکل است، گفت: اصل برای همه ما این است که این واحد تولیدی هر چه سریع تر راه اندازی شود و نباید اختلاف بین دستگاه ها یک مجموعه را ۱۰ سال معطل کند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: تصمیم قطعی باید راه اندازی این مرکز باشد بنابراین با مشخص کردن یک بازه زمانی می توان به این هدف رسید چراکه اگر امروز این مشکل را حل نکنیم ۱۰ سال آینده هم حل نخواهد شد و همین طور معطل خواهد ماند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان، مطرح کرد: اگر زمینه ایجاد شغل حتی برای یک نفر هم فراهم شود باید همه ما در آن حوزه فعالیت کنیم این در حالیست که اینجا در حدود ۴۰۰ نفر را می تواند شاغل کند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه در این واحد تولیدی هم بانک ضرر کرده و هم تولیدکننده و هم کسی که می توانست در اینجا سال ها مشغول به کار شود، اضافه کرد: ادامه دادن این جریان ضرر بیشتر این افراد را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: همه ما طرفدار و مدافع بیت المال هستیم اما اگر حفظ بیت المال باعث شود سرمایه عظیم یک نفر سالیان سال از بین برود، اینجا حفظ بیت المال خیلی از نظر حقوقی و شرعی معنا پیدا نمی کند. 

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه بحث ما بر روی شخص نیست بلکه خوابیدن سرمایه ۱۰ ساله تولیدکننده در اینجا ضرر به بیت المال است، مطرح کرد: می توان با مشخص کردن بازه زمانی به این مشکل۱۰ ساله پایان داد و در همین جا آن را حل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دامداري سال جهش تولید دستگاه ها بیت المال ۱۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۷ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: طرح بهداشت سلامت نوروزی و ماه رمضان از نیمه اسفند سال گذشته با بهره گیری از ۱۵ تیم آغاز شده است.

 او تصریح کرد: در این طرح بیش از ۲۲ هزار مرکز تهیه مواد غذایی، ۱۰ هزار و ۲۰۰ اماکن عمومی، ۱۰۸ اماکن بین راهی، ۱۶۸ مرکز اقامتی، یازده پایانه، ۴۲۳ قنادی و کارگاه تولید شیرینی، ۴۰ محل فروش آش و حلیم، یک هزار و ۷۷۴ مسجد و اماکن متبرکه، ۳۵ مرکز عرضه قلیان، سامانه‌های آبرسانی چندین مرکز دیگر زیر پوشش قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تیم نظارت و بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا روز ۵ فروردین، ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت بازرسی از مراکز اقامتی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، اماکن، پایانه‌ها مسافربریف مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، شیرینی فروشی‌ها مراکز تهیه زولبیا و بامیه شیرینی‌های سنتی، مراکز آش و حلیم، مساجد و اماکن متبرکه و دیگر بخش‌ها انجام دادند.

فاطمه ترکمان اسدی افزود: متصدیان ۲۰ مرکز اقامتی اخطار دریافت کرده و ۲ مرکز به مرجع قضایی معرفی شدند، همچنین به دنبال ۳۱۳ مورد بازدید مراکز و اماکن بین راهی ۵۸ واحد اخطار، ۹ واحد معرفی به مرجع قضایی و چهار واحد پلمب شدند.

او با تاکید بر اینکه سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با کارشناسان بهداشت است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • مسافران نوروزی در گنجنامه همدان
  • سرمایه گذاری هزار و ۸۴ میلیارد ریالی طرح کشاورزی در استان همدان
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • کشف ۲۷ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در همدان 
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند