Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان آرژانتینی توپچی ها پس از سپری کردن دوران قرضی در آکسفورد، شفیلد ونزدی، روترهام، ختافه، ردینگ و وولورهمپتون بالاخره تحت شرایط خاصی به دروازه بان اول آرسنال تبدیل شد. 

طرفداری - امیلیانو مارتینز که در پی مصدومیت برند لنو به ترکیب اصلی آرسنال رسیده است، می خواهد شماره یک تیمش باقی بماند.

اسکای گزارش می دهد: این دروازه بان 27 ساله و 193 سانتی متری از سال 2012 در ورزشگاه امارات حضور دارد ولی در این مدت دائما به تیم های دیگر قرض داده شد و هرگز دروازه بان اصلی توپچی ها نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا نمی خواهد فرصت نابی که در اختیارش قرار گرفته است را از دست بدهد. 

حقیقتا در طول دوران حضورم در آرسنال فراز و نشیب داشتم. یک ندایی در درون من می گفت: «چرا در باشگاهی که دوستش دارم به من فرصتی نمی رسد؟» اما خدا همیشه در لحظه مناسب شما را در جایگاه درستی قرار می دهد. در طول سال ها تلاش زیادی کردم، واقعا صبور بودم و حالا مزد آن را می گیرم. همیشه باور داشتم که می توانم در این باشگاه موفق شوم و این یکی از دلایلی است که مدت زیادی اینجا ماندم. باشگاهم همیشه به من اعتقاد داشت و باور داشت که می توانم شماره یک شوم. 

آرتتا فراتر از انتظارات کار کرده است

مارتینز شکی ندارد که میکل آرتتا انتخاب درستی برای آرسنال بوده است و از کار کردن با این مربی لذت می برد.

وقتی میکل قرارداد امضا کرد، می دانستیم مربی خوبی خواهد بود ولی نه این که اینقدر خوب باشد. او خارق العاده است. او می داند چگونه باید با بازیکنان با تجربه و جوان کار کند. ما با جان و دل به گفته هایش گوش می کنیم چون می دانیم تیم ما را به سطح بالاتری خواهد رساند.  

لوئیز و موستافی بازیکنان بدی نیستند

مارتینز خوشحال است که خط دفاعی جلوی او هم پیشرفت کرده است. داوید لوئیز و شکودران موستافی در گذشته با انتقادهای زیادی مواجه شدند ولی از زمان بازگشت تیم به دفاع سه نفره عملکرد خیلی بهتری ارائه کرده اند. 

داوید سال های سال در بالاترین سطح کار کرده است و موستی هم همین طور. گاهی اشتباه کردن در باشگاه های بزرگ باعث می شود تنبیه شوید. مردم همیشه پس از شکست های آرسنال خط دفاعی تیم را سرزنش می کنند. ولی من واقعا پشت آن ها احساس امنیت می کنم. آن ها بازیکنان با تجربه ای هستند و در طول بازی ها دائما صحبت می کنند. بازی کردن پشت سر آن ها آن طوری نیست که مردم می گویند. این طور نیست که: «اوه، آن ها اشتباه می کنند؛ آن ها نمی دانند چطور باید فوتبال بازی کرد.» من واقعا احساس امنیت می کنم و حالا که سه کلین شیت پیاپی در لیگ برتر داشته ایم، مردم کم کم متوجه شده اند که خط دفاعی ما خیلی مستحکم است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد

آسیب‌دیدگی کایل واکر جدی نیست و او مشکلی برای همراهی‌ منچسترسیتی در هفته‌های پیش رو نخواهد داشت

طرفداری | چند روز قبل و در جریان دیدار دوستانه انگلیس با برزیل، کایل واکر از ناحیه همسترینگ مصدوم و در اواسط نیمه اول تعویض شد. آسیب‌دیدگی واکر این گمان را به وجود آورد که او ممکن است تقابل‌های حساس منچسترسیتی با آرسنال و رئال مادرید را از دست بدهد اما به گزارش اسکای، مصدومیت این مدافع جدی نیست و او می‌تواند در ترکیب سیتی برای بازی‌های حساس پیش رو به میدان برود.

گفتنی است منچسترسیتی در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه هفته آینده در خانه به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان پپ گواردیولا 9 روز بعد از این جدال نیز در سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید خواهند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد