Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تشکیل صندوق نیکوکاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: اقدامات این دانشگاه در ایام کرونا در سه بخش عمرانی، ستادی، دانشجویی و فرهنگی انجام شد که در حوزه فرهنگی مجتمع ورزشی دانشگاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیاوش خرسندی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار شد، درباره فعالیت های انجام شده دانشگاه در ایام کرونا و برنامه های حوزه دانشجویی و فرهنگی برای ترم تحصیلی آینده و وضعیت خوابگاه ها گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا معاونت فرهنگی و دانشجویی بدون وقفه مشغول خدمت و توسعه زیر ساخت های فیزیکی و نرم افزاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدامات دانشگاه در سه بخش عمرانی، ستادی، دانشجویی و فرهنگی ادامه پیدا کرد. در حوزه فرهنگی مجتمع ورزشی دانشگاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خرسندی ادامه داد: در ۵ سال گذشته در راستای ارتقا خوابگاه های درجه ۴ و ۵ فعالیت کرده ایم و بودجه ای حدود ۱ و نیم میلیارد برای آنها در نظر گرفته شده که ظرف دو ماه آینده به رتبه ۲ ارتقا پیدا خواهند کرد. در حوزه عمرانی تجهیز و راه اندازی سالن سخره نوردی، ساخت رختکن برای زمین فوتبال، خرید زمین به قیمت ۶ میلیارد برای ساخت خوابگاه با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو، شروع اقدامات اجرایی برای پیشخوان متمرکز امور دانشجویی با هدف تجمیع پیشخوان خدمات دانشجویی، و خرید و نصب دو دستگاه یونیت دندانپزشکی و تقویت کلینیک دندا پزشکی دانشگاه از جمله اقدامات ما بوده است. 

وی در ادامه درباره خدمات ستادی گفت:  در ایام شیوع کرونا کلیه ادارات ۹ گانه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات آماده بوده اند،  تشکیل مستمر کمیته سلامت و تامین لوازم و مواد مورد نیاز، تشکیل پلیس سلامت در دانشگاه و مراجعه این پلیس به قسمت های مختلف دانشگاه، تشکیل مستمر شورای های اداری، تشکیل مستمر کمیسیون موارد خاص و رسیدگی به وضعیت دانشجویان، تشکیل پویش همدلی برای کمک به افراد آسیب دیده  و جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان توسط کارکنان، اساتید و دانشجویان، تشکیل صندوق نیکوکاری با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیون با هدف کمک به دانشجویان و کارکنان آسیب دیده و پیش بینی اعطای هزار تا ۵ هزار بورس تحصیلی به صورت بلاعوض به صورت سالیانه به دانشجویان مناطق محروم و خانواده های کم بضاعت برای تامین هزینه های تحصیلی این افراد   از جمله اقدامات حوزه ستادی بوده است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه گفت: سال گذشته ۸ میلیارد وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه ارائه شد.  

ادامه دارد/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه ورزشی فرهنگی فرهنگی و دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود