Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار خراسان شمالی گفت: این استان ‌به دلیل نبود برخی از امکانات در شهرها، دارای آمار مهاجرت معکوس بیشتری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد،  محمد علی شجاعی امروز در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر بجنورد و یک سرمایه گذار طرح تجاری فرهنگی در بجنورد، اظهار داشت:: افکار بلند موجب توسعه و پیشرفت شهرها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی: وجود برخی از مدیران عامل مهم عدم توسعه استان استبازتاب گزارش خبرگزاری تسنیم| استاندار خراسان شمالی: مشکلات دفن زباله در بجنورد تا «3 ماه آینده» برطرف می‌شودنرخ باسوادی خراسان شمالی «پایین‌تر» از میانگین کشوری است

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه باید در جذب سرمایه گذار حریص باشیم، افزود: اگر سرمایه گذار توانمند و اهلیت داشته باشد حتی نصف شهر را برای توسعه و آبادانی به او بسپاریم تا سبب دارا شدن شهر شویم. 

استاندار با بیان ایکه نماندن سرمایه گذار توانمند به ضرر استان است، خطاب به شهردار و رئیس شورای شهر بجنورد گفت: مگر چند مرکز تجاری بزرگ داریم که هنوز پس از چند دوره شورای شهر تکلیف برخی زمین‌های مشخص شده جهت اینگونه سرمایه گذاری ها مشخص نشده است؟

وی با تاکید بر انعقاد قراردادهای محکم و زمانبندی شده با سرمایه گذاران افزود: ملاحظات شهری را هم از سرمایه گذار بخواهید اما او را فراری ندهید. 

 شجاعی با بیان مطلب که استان ما بدلیل نبود برخی ملزومات شهرها مهاجرت معکوس دارد، تصریح کرد: با فراری دادن سرمایه گذاران شهر و استان را بدنام نکنید. 

 وی افزود: این را بدانیم که سرمایه گذار، سرمایه گذار دیگری را می آورد و ساختن، ساختن دیگری را تولید می‌کند. 

به گزارش تسنیم، در این جلسه که رئیس شورای شهر و شهردار بجنورد حضور داشتند دستورات لازم برای مقدمات ورود و امضای قرارداد سرمایه گذار برای اجرای طرح مرکز تجاری فرهنگی در مرکز شهر بجنورد صادر شد.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT12 بیشتر بخوانید... استاندار خراسان شمالی: وجود برخی از مدیران عامل مهم عدم توسعه استان است بازتاب گزارش خبرگزاری تسنیم| استاندار خراسان شمالی: مشکلات دفن زباله در بجنورد تا «۳ ماه آینده» برطرف می‌شود فرصت ۱۰ روزه استاندار خراسان شمالی به مدیران برای تامین تجهیزات پروازهای خارجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان شمالی سرمایه گذار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه محتویات بخش‌نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده است گفت: ادارات موظف هستند ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با رصد دستگاه‌های اجرایی در تسریع تدوین سند جامع تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشد تا نقشه اجرایی تا پایان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردمی سازی در استان به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: رشد، بدون جهش تولید امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین باید در چارچوب محورهای اعلام شده سند تهیه و تدوین شود، تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مردم را در عرصه تولید مشارکت دهیم.

ناصر فخر موحدی، معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه تاکید کرد: پیش‌نویس سند عملیاتی شعار سال با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی تا هفته آینده تهیه شود.

وی تصریح کرد: برای روش‌های مردمی سازی اقتصاد راهکارهایی از سوی کشور ارائه شده که از جمله آن جذب نقدینگی، اوراق پروژه‌ها، تأسیس شرکت سهامی عام، تقویت مدل مشارکت عمومی و خصوصی، ایجاد زنجیره ارزش و دعوت از مردم برای مشارکت، تجمیع منابع مردمی در جهت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، توسعه تعاونی‌ها، مشارکت صندوق‌ها، اعطای مشوق مالیاتی برای طرح‌های ویژه است.

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی به فوریت اطلاعات را در اختیار دبیرخانه شورای برنامه ریزی و کارگروه اقتصادی ارائه دهند و فرمانداران شهرستان‌ها نیز آمار شهرستان خود را ارائه کنند.

کد خبر 745751

دیگر خبرها

  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت