Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته ملی المپیک گفت: اینچه‌درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده است. تاریخ انتشار: 12:39 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۴۶۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص وضعیت ژیمناستیک ایران اظهار داشت: حقیقت این است که اینچه‌درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده و کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ژیمناستیک ایران در مسیر تکامل قرار گرفته و دیدید که کیخا به نزدیکی سهمیه المپیک رسیده است. اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزارها مورد حمایت قرار بگیرد. تجهیزات ژیمناستیک باید استاندارد باشد و تهیه این تجهیزات هزینه زیاد ارزی دارد و ما باید باید در این خصوص کمک کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین ما باید موانع موجود را برداریم تا فدراسیون بتواند در برگزاری اردوها و کسب آمادگی حداکثری تلاش خود را انجام دهد. من چند روز پیش با اینچه‌درگاهی جلسه کارشناسی داشتم و وی نقطه نظراتی را مطرح کرد و من هم وعده دادم در حد توان کمیته ملی المپیک همکاری خواهیم کرد. من به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم و معتقدم در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است. باید از رییس فدراسیون، مربیان، داوران، قهرمانان و همه پیشکسوتان قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: از نظر ما المپیک لغو نمی‌شود/ با شعار و بنر نمی‌توان کار کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک ژیمناستیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛علی داوودی در پایان تمرین امروز تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد و گفت: «شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است.انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهس المپیک شویم.»

داوودی ادامه داد: «المپیک مسابقه سختی خواهد شد،مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم،اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.»

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: «آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد.خب تمرین کردن در عید سخت است اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888785

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است