Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:35:44 GMT

طرح پیشگیری از اعتیاد در کرمان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۰۲۹

طرح پیشگیری از اعتیاد در کرمان اجرایی شد

این طرح با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیران جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف استان کرمان اجرایی شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان روز سه شنبه در نشست  هماهنگی برای اجرای این طرح گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و خانواده ها برای تاب آوری جامعه در مبارزه با آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فلاح با اشاره به چرایی ورود جمعیت هلال احمر به بحث آسیب های اجتماعی عنوان کرد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای برنامه های مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در کنار سایر دستگاه های همکار در زمینه اجرای توانمندسازی و ارتقاء سلامت گروه های مختلف هدف در این جمعیت؛ با هدف کاهش نرخ بروز اعتیاد، اقداماتی موثری در طی سال های گذشته انجام داده است. 

وی افزود: مهم ترین موضوع در هلال احمر تلاش برای کاهش آلام بشری است و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران های اجتماعی در قالب برنامه های متنوع در حوزه پیشگیری از اعتیاد و توانمندسازی جوامع محلی با رویکرد اجتماع محور فعالیت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه به دنبال کار کیفی و اثربخشی هستیم، تصریح کرد: در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد با رویکرد اجتماع محور در مناطق حاشیه نشین کم برخوردار در شهرستان های سیرجان، بردسیر و کرمان از ظرفیت و استعداد افراد بومی مناطق مورد نظر بهره می گیریم.

مرحله نخست این طرح نیز در شهرستان های رفسنجان، بم، سیرجان، بردسیر و کرمان توسط سرگروه‌های طرح پیمان اجرا شد.

برچسب‌ها کرمان سیرجان مواد مخدر بم بردسیر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان مواد مخدر بم بردسیر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمان سیرجان مواد مخدر بم بردسیر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد