Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:10:04 GMT

تشکیل ۳ پرونده احتکار خودرو در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۰۶۹

تشکیل ۳ پرونده احتکار خودرو در سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل سه پرونده احتکار خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با خودرو در بازار و به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار و همچنین جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری‌شده در استان، بازرسی از انبارها و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو استان صورت گرفته است که سه مورد پرونده احتکار خودرو تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خودرو در حدود ۵۰ مورد بازرسی طی گشت‌های مشترک توسط بازرسان سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی انجام گرفته است.

کشف انبار احتکاری خودرو در سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در این بازرسی‌ها، هشدارهای لازم مبنی بر عدم اختصاص هرگونه فضا برای احتکار و دپوی خودرو به واحدهای موردنظر داده شده است و طی این بازرسی‌ها تعداد ۲۲ خودرو کشف و تشکیل پرونده شد.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را بیش از ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده‌های متخلفان جهت بررسی و صدور رأی به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

یحیایی تأکید کرد: لازم است نمایندگی‌های فروش خودرو، بنگاه‌های فروش اتومبیل و مسؤولان پارکینگ‌های عمومی و تجاری از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها و انبارها خودداری کنند که در صورت وجود و رؤیت خودروهای فاقد پلاک به‌عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و به‌عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: مردم در صورت مشاهده دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معدن و تجارت استان سازمان صنعت پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالرضا پیروی منش افزود: از این تعداد بازرسی هزار و ۵۰ مورد برای واحد‌های صنفی پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در این طرح ۱۰۰ اکیپ دو نفره حضور دارند، گفت: هزار و ۵۳۶ عنوان تخلف در این بازرسی‌ها کشف شد.
طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند شروع شده است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتربخوانید:تشکیل ۹۰۶پرونده تخلف صنفی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد