Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در روزهایی که اخبار متعددی درباره کرونایی بودن اعضای استقلال مطرح شده، حرف و حدیث هایی نیز به وجود آمده است. در این بین دو موضوع عجیب به نظر می رسد. یکی مساله فلافل خوردن استقلالی ها شب قبل از بازی با فولاد در اهواز که سعید آذری آن را مطرح کرد و دیگر مساله میهمانی ای که گفته می شود در منزل شخصی اش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- سعید رمضانی سرپرست استقلال در واکنش به این دو اتفاق گفت: «این حرف ها از نظر من فرافکنی است. شب قبل از بازی با فولاد در اهواز هیچ بازیکنی از هتل خارج نشد که بخواهد فلافل بخورد. حتی یادم هست که یک نفر یک بسته برای سیاوش یزدانی آورد که من اجازه ندادم او مقابل در هتل حاضر شود. از نگهبان خواستم بسته را تحویل بگیرد. حتی هواداران عزیز ما در اهواز هم مجوز ورود به هتل را پیدا نکردند.»

وی ادامه داد: «من نمی دانم هدف آنهایی که عکس مهدی قائدی در شب تولدش را رو کردند، چیست. این عکسی که پخش شده مربوط به 8 ماه پیش است و در هتل هم هست. آن هم در شرایطی که کادرفنی پیشین استقلال در آن حضور دارند. همانطور که گفتند می خواهند افکار عمومی را با این اتهامات و مسائل منحرف کنند.»

رمضانی در پایان افزود: «طی روزهای گذشته مسائل زیادی را شنیدم وفکر می کنم حرفی نزنیم بهتر است. قرار نیست ما هم مثل دوستان رفتار کنیم. ولی باید بگویم دوموضوعی که درباره فلافل خوردن بازیکنان در اهواز و همچنین میهمانی قائدی مطرح شده دروغ محض است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سرپرست استقلال استقلال کرونا سعید رمضانی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟