Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران کارخانه چدن خوسف همچنان بلاتکلیف و منتظر اقدام مسئولانی هستند که سخنانی متناقض بیان می‌کنند و حرف و عمل یکسانی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کارخانه چدن خوسف از واحدهای تولیدی در خراسان جنوبی است که بارها سر زبان‌ها افتاده است و همچنان در محافل از آن سخن گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران این کارخانه همچنان بلاتکلیف و منتظر اقدام مسئولانی هستند که سخنانی متناقض بیان می‌کنند و حرف و عمل یکسانی ندارند.

اسفندماه سال گذشته کارخانه چدن خوسف به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و این تعطیلی ادامه دارد.

فرماندار خوسف گفته بود: طی دو ماه فعالیت کارخانه به صورت آزمایشی حدود  ۱۵هزار تن چدن تولید شده است.

محمد شفیعی در خردادماه وعده داد: ظرف دو ماه آینده خبرهای خوبی در راستای بازگشایی و فعالیت دوباره کارگران خواهیم داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در پاسخ به سوالی پیرامون تعطیلی کارخانه چدن به مهر گفته بود: این کارخانه هنوز فعال نبوده که بخواهد تعطیل شود.

داوود شهرکی با بیان اینکه این کارخانه حتی یک کیلوگرم چدن تولید نکرده است، افزود: کارخانه چدن خوسف اصلا کارگری ندارد و کارگران فعلی تنها نیروی احداث کارخانه هستند.

این تناقض سخنان مسئولان حاکی از بی‌برنامگی یا عدم‌اطلاع از وضع موجود دارد. گویا حل مشکلات کارگران در ردیف‌های بعدی کارهای مسئولان قرار دارد.

در این راستا، برخی مخاطبان در تماس‌ها با این رسانه خواستار بررسی تعطیلی و عدم‌فعالیت کارگران ایرانی در سایر کارخانه‌هایی که سرمایه‌گذاران چینی در ایران احداث کردند، شدند و سؤال کردند آیا تمام کارخانه‌های سرمایه‌گذاران چینی در ایران تعطیل است یا فقط کارخانه چدن خوسف همچنان تعطیل است؟ آیا در سایر کارخانه‌های سرمایه‌گذاران چینی در ایران، کارگران ایرانی به دلیل شیوع بیماری کرونا حق فعالیت ندارند یا فقط در کارخانه چدن خوسف این‌گونه است؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه چدن خوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود

به گزارش خبرگزاری مهر، یک نشریه معتبر آمریکایی با اذعان به ناکامی رژیم صهیونیستی در شکست جنبش مقاومت اسلامی حماس در باریکه غزه اعلام کرد که پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین دوشنبه شب گزارش داد که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.

منبع مذکور بیان کرد که تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست‌یابی به توافق مبادله اسرا است.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که احتمالاً پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود.

آنان مدعی شدند که سرعت بازیابی توان و قدرت حماس بستگی به تصمیمات رژیم صهیونیستی در مورد مراحل جنگ کنونی و پس از آن دارد.

مسئولان آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حماس را نابود نکرده و قادر به این کار هم نخواهد بود، اما احتمال تکرار حادثه‌ای مشابه هفتم اکتبر را کاهش داده است.

کد خبر 6085975

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟