Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تعیین کمیته‌های شش گانه‌ این کمیسیون و روسای آنها در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر اطلاعات امروز برای بررسی حادثه نیروگاه نطنز در جلسه کمیسیون حاضر می‌شود.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در جلسه به بررسی موضوع ساختار داخلی کمیسیون پرداخت و کمیته‌های شش گانه‌ دفاعی، امنیت، روابط خارجی، هسته‌ای، حقوق بشر و مرز را تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی سید علی آقازاده رئیس کمیته دفاعی، ابراهیم عزیزی رئیس کمیته امنیت، عباس گلرو رئیس کمیته روابط خارجی، سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر و روح الله حضرت پور رئیس کمیته مرز تعیین شدند.

عمویی همچنین گفت: در این جلسه ابراهیم عزیزی به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون اصل نود انتخاب شد. نوش آبادی نماینده کمیسیون در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی، آقایی نماینده کمیسیون در کمیسیون ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران مستقر در وزارت کشور ، رحیمی جهان آبادی نماینده کمیسیون در هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، احمدی بیغش نماینده کمیسیون در دبیرخانه کنفرانس دایمی حمایت از انتفاضه فلسطین و عباس زاده مشکینی نماینده کمیسیون در کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت که این کمیسیون بعد از ظهر امروز نیز در جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات و نمایندگان سایر دستگاه‌های امنیتی به بررسی حادثه نیروگاه نطنز از زوایای امنیتی می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي نماینده کمیسیون کمیسیون امنیت ملی رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی