Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین‌زاده روز سه‌شنبه ۱۷ تیر با اشاره به تجمع ۲ هفته قبل ثبت‌نام‌کنندگان خودرو ام.جی در مقابل ساختمان نمایندگی پارس‌خودرو در تبریز در اعتراض به واگذار نشدن خودروهای ثبت‌نامی اظهار کرد: در مدت سپری‌شده از سال جاری بیش از ۷۴۰ دستگاه خودرو سواری ام.جی نیز تحویل ثبت‌نام‌شدگان داده شده است.

وی افزود: با پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مجموعه مدیریتی موسوم به «آذویکو» برای پاسخگویی به مطالبات ثبت‌نام‌شدگان خودرو ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی فراخوانده شدند و خواسته عمومی نیز به آنها منتقل شد، اما آنها اعلام کردند که به دلایل و شرایط خاص نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند و بر این اساس هرکس تمایل دارد انصراف دهد و بهره پول خود را بگیرد یا خودرو جایگزین قبول کند.

امین‌زاده ادامه داد: حکم اولیه اداره کل تعزیرات حکومتی استان در این باره ۱۷ خرداد سال ۹۹ داده شده است و مسئولان شرکت یادشده تحویل ۲ نوع خودرو جایگزین را به ثبت‌نام‌کنندگان تعهد کرده‌اند تا در ماه جاری تحویل دهند.

وی افزود: در خصوص مانده قیمت تمام‌شده خودروهای ثبت‌نامی نیز دادگاه حکم آنها را تعیین کرده است و باید همه به رای دادگاه و قانون تمکین کنند.

۲ هفته پیش حدود ۵۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان خودرو ام.جی شرکت خودروسازی پارس‌موتور با تجمع مقابل شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تبریز به دلیل تاخیر ۲ساله در موعد تحویل خودرو ثبت‌نامی، احقاق حقوق خود را خواستار شدند. تجمع‌کنندگان با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی خواستار بازگرداندن هزینه‌های ثبت‌نام میلیونی خود یا تحویل خودروهایشان شدند.

از شهرهای دیگر از جمله شیراز و تهران نیز تعدادی از شهروندان ثبت‌نام‌کننده برای خودروهای ام.جی تماس‌هایی در خصوص عمل نکردن شرکت مزبور به تعهداتش با خبرنگاران داشتند.

گروه صنعت خودرو آذربایجان با نام تجاری AZVICO در سال ۲۰۱۶ با همکاری کمپانی سایک موتور چین برای تولید و فروش خودروهای سواری MG برای اولین بار در ایران اقدام کرد.

کد خبر 528787 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی وزارت صنعت، تجارت و معدن خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی وزارت صنعت تجارت و معدن خودرو ایرانی خودرو ام جی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

 رسالی احدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • لزوم جبران عقب‌ماندگی صنعت برق آذربایجان شرقی