Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت الله سنایی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در  آتش سوزی  روز یکشنبه ۱۵ تیر در ارتفاعات کیمه در ۱۰ کیلومتری دریاچه برم الوان بیش از ۲۵۰ هکتار از درختان طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: در این آتش سوزی چهار نفر از کارکنان منابع طبیعی و یکی از خبرنگاران بر اثر استنشاق دود مصدوم شدند.

سنایی گفت: در دومین آتش سوزی عصر دیروز دوشنبه و در ارتفاعات منطقه کوهستانی ماغر  بیش از پنج هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:  آتش سوزی کوه ماغر پس از سه ساعت با همکاری پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ادارات شهرستان‌های بهمئی و بهبهان مهار شد.
سنایی تصریح کرد: در این آتش سوزی‌ها انواع درختان و گونه‌های گیاهی و جنگلی از نوع بلوط، بادام، بَنیو (زبان گنجشک)، تِنگِس، بَن، زالزالک، گلابی وحشی (اَنجِک) از بین رفت.

وی افزود: این آتش سوزی ها خسارات زیادی به پوشش گیاهی و طبیعت منطقه وارد کرد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.


 

برچسب‌ها آتش‌نشانی کهگیلویه و بویراحمد بهمیی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کهگیلویه و بویراحمد بهمیی آتش نشانی کهگیلویه و بویراحمد بهمیی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار
  • ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی صنعتی در عرصه‌های طبیعی
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد