Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به فعالیت 3 هزار و 105 تعاونی فعال در استان اشاره کرد و گفت: یک‌میلیون و 650 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان در تعاونی‌ها مختلف عضو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن عزیزی امروز در جمع اصحاب رسانه، 10 درصد از اشتغال جهانی را مربوط به فعالیت مستقیم تعاونی‌ها دانست و اظهار داشت: 94 هزار و 151 تعاونی فعال در حوزه‌های مختلف در کشور داریم که 3 هزار و 105 مورد از آن مربوط به استان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت 614 اتحادیه تعاونی‌ها در کشور اشاره و بیان کرد: 23 اتحادیه تعاونی‌ها از این تعداد مربوطه به استان کرمانشاه است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به بحث خوب اشتغالزایی تعاونی‌ها اشاره کرد و افزود: 610 هزار نفر در بخش‌های مختلف استان مشغول فعالیت هستند که در بخش تعاونی بیش از 700 هزار نفر است به طوریکه 13 درصد از شاغلین استان را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: یک‌میلیون و 650 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان در تعاونی‌ها مختلف عضو هستند خیلی از حقوق بگیران اعم از کارگران و کارمندان از طریق تشکیل همین تعاونی‌ها صاحب مسکن شده‌اند.

عزیزی برنامه سال 99 استان را تشکیل  91 تعاونی اعلام کرد و گفت: امسال تاسیس مرکز نوآور تعاون با کمک جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری که از جوانان نخبه تشکیل شده، را داشتیم.

اسن مسؤول اضافه کرد: فعلا 107 میلیون تومان اعتبار اولیه برای تجهیز این مرکز در نظر گرفته شده تا این مرکز در خصوص نوآوری در حوزه تعاون با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و حوزه آی.سی.تی فعالیت کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تعاونی رفاه اجتماعی رسانه مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه حسن عزیزی فارس اشتغال تعاونی ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران