Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب با اعلام اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴۶ هزار تن گندم توسط ۹ مرکز خرید گندم در اسلام آباد غرب خریداری شده است، گفت: اداره غله شهرستان به عنوان کارگزار دولت با نظارت بر مراکز خرید، محصول تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کند تا آنان بدون دغدغه در کمترین زمان محصول خود را تحویل و هزینه آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کریمی بیان کرد: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح شهرستان و برای استمرار چرخه تولید این محصول،  از ابتدای فصل برداشت گندم ۹ مرکز خرید زیر نظر اداره غله شهرستان اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان کرده است.

او افزود: گندم خریداری‌شده با توجه به کیفیت و میزان سن زدگی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گفته این مقام مسئول در مدت زمان خرید استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسئول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

کریمی بیان کرد: به کمک بانک کشاورزی شهرستان شعبه مرکزی و حمیل از ابتدای فصل برداشت تا کنون تا یازدهم تیر ماه تمامی مطالبات گندمکاران شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

سيد محمد رضا سیدحسینی گفت:خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزارهای سیستان وبلوچستان تحت پوشش  کشت قراردادی قرار گرفت.

وی  بااشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت :خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.

وی تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان داشت:نرخ پايه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • یشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست