Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه بزرگ شهر منچستر برای به خدمت گرفتن دو مدافع از سری A با یکدیگر رقابت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «ایندیپندنت» انگلیس، دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار از اینتر و کالیدو کولیبالی از ناپولی آماده رقابت با یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، باشگاه منچسترسیتی بعید است که بتواند به این سادگی اشکرینیار را از اینتر به خدمت بگیرد، مگر اینکه سرخیو آگوئرو را وارد این معامله کند.

در سوی دیگر اما منچستریونایتد مدت‌هاست این دو مدافع را زیرنظر دارد و اولگنار سولسشایر که به دنبال تقویت خط دفاع تیمش است، در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن زوجی مناسب برای هری مگوایر، مدافع انگلیسی خود است.

پیش از این نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شده بود که باشگاه بارسلونا، میلان اشکرینیار را به عنوان جانشین مناسبی برای جرارد پیکه 33 ساله در قلب خط دفاعی آبی‌واناری‌ها می‌بیند، از این‌رو ممکن است در تابستان پیش‌رو شانس خود را برای جذب او امتحان کند.

این مدافع اسلواکیایی در سال 2017 از سامپدوریا به اینتر پیوست و تاکنون در 121 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و چهار گل نیز به ثمر رسانده است. اشکرینیار 25 ساله که تا سال 2023 تحت‌قرارداد اینتر است، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم ایتالیایی به شمار می‌رود.

ماتیچ پس از تمدید قرارداد: منچستریونایتد تیم هیجان‌انگیزی است

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» هم اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ باشگاه لیورپول پیشنهادی 58 میلیون پوندی به ناپولی برای انتقال کالیدو کولیبالی به آنفیلد داده که این پیشنهاد از جانب ناپلی‌ها رد شده است. گفته می‌شود ناپولی برای واگذاری این مدافع سنگالی مبلغ 90 میلیون پوند می‌خواهد.

کولیبالی 29 ساله که در سال 2014 در ازای 7.75 میلیون یورو از خنک بلژیک به ناپولی پیوست، تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت‌ قرارداد این باشگاه ایتالیایی است. همچنین عملکرد خوب این مدافع سنگالی در ناپولی همراه با کسب عنوان بهترین مدافع سری A در فصل 19-2018 بوده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ناپولی ایتالیا تیم فوتبال اینتر تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بیشتر بخوانید... یوونتوس بازیکنش را با مهاجم منچسترسیتی معاوضه کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ناپولی ایتالیا تیم فوتبال اینتر تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ناپولی اینترمیلان منچسترسیتی منچستریونایتد تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند