Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی استاد حوزه علمیه قم پیرامون نقش رسانه ها در ایجاد وحدت و یا تفرقه امت های اسلامی به خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب گفت: اکنون دشمنان اسلام و امت اسلامی در فضای گستره تبادل اطلاعات و رسانه ای جهان، پیوسته در تلاش هستند تا بتوانند از اختلافهای ناچیزی که بین مذاهب اسلامی وجود دارد، در جهت ایجاد تفرقه و نزاع بین مسلمانان بهره کافی را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: با دقت به این مسئله که تمام گفتگو ها، مطالب و کنفرانس ها به طور دقیق توسط دشمن رصد می شود، باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که تقطیع و وارونه جلوه دادن مطالب توسط رسانه های معاند می تواند ضربه های خطرناکی به پیکره اسلام و امت اسلامی بزند، متأسفانه عده ای به تبعات این گفتارها توجه نمی کنند. 

آیت الله گلپایگانی تصریح کرد:از اهداف استعمار جهانی تضعیف امت ها و در نهایت از بین بردن آنها با پررنگ جلوه دادن اختلافات است، حال آنکه  اختلافات در بین مذاهب را می توان به دور از مسائلی که دشمنان می توانند از آن بهره ببرند در قالب مباحث علمی مطرح کرد.

وی در پایان تأکید کرد:امت های اسلامی، ملت عزیز ایران و خصوصا رسانه های همسو باید هوشیاری خود را حفظ کنند و مواردی که مشترکات بین مذاهب را پررنگ می کند را با انعکاس قوی تری به سمع و نظر جهانیان برسانند، زیرا دشمن وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته است و مسائلی که ارزشی ندارند را با بزرگ نمایی به سمت نزاع و تفرقه هدایت می کند.
 
انتهای پیام/

گفتگو از : محمدمحسن شمس

منبع: تقریب

کلیدواژه: بین مذاهب رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است