Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۱ میلیون و ۷۴۴ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۳ میلیون و ۴۰ هزار مبتلا در رده نخست کشورهای جهان قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 11 میلیون و 744 هزار و 494 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 540 هزار و 764 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون 6 میلیون و 740 هزار و 158 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 57 هزار و 905 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 3 میلیون و 40 هزار و 833 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 132 هزار و 979 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به‌ترتیب با یک‌میلیون و 324 هزار و 947، یک میلیون و 72 هزار و 229 و 454 هزار و 329 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پری سیما علیزاده، در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.


از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان "سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان" است.

پری سیما علی زاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی ورودی مهر ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر نیز برای اختراع‌های بعدی دارم که انشالله به لطف خدا به نتیجه مطلوب برسند.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد