Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:15:31 GMT

فیلمبرداری «خانه بی‌صدا» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۴۵۰

فیلمبرداری «خانه بی‌صدا» به پایان رسید

فیلم کوتاه «خانه بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی محمد کوهی با اتمام مراحل تصویربرداری آماده تدوین است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «خانه بی‌صدا» به نویسندگی و کارگردانی محمد کوهی با اتمام مراحل تصویربرداری آماده تدوین است.

فیلم کوتاه «خانه بی‌صدا» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان اراک، داستان مردی جوانی را روایت می‌کند که وارد خانه می‌شود و در موقعیتی قرارمی‌گیرد که باید تصمیم مهمی برای زندگی خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم «خانه بی‌صدا» از تولیدات مصوب شورای تولید استان مرکزی است.

برخی عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمد کوهی، تصویربردار: بهنام قاسمی، صدابردار: محمد خاوری، بازیگران: مهدی مهرابی، ریحانه چراغی، مدیرتولید: ایمان امیری، طراح صحنه و لباس: محمدکوهی، متین توکلی، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان اراک

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران خانه بی صدا خانه بی صدا فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!

به گزارش «تابناک» به نقل از تئاتر آنلاین، این پلتفرم نوشت: مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینمای ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌های گران‌سنگ سینمای ایران هم‌چنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.

با این حال انجمن بازیگران در واکنش به این موضوع نوشتند که موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری می کنند.

همچنین روابط عمومی خانه سینما نوشت : هیأت رئیسه خانه سینما (جامعه اصناف سینمای ایران) با توجه به اظهارات اخیر نایب رئیس پلتفرم نماوا که موجب تشویش اذهان عمومی و واکنش های گسترده اعضای صنوف سینمای ایران شده است، بررسی این موضوع را به شورای صیانت خانه سینمای ایران ارجاع می دهد. بدیهی است نتیجه و عکس العمل لازم پس از اظهار نظر شورای صیانت به اطلاع اعضای محترم سینمای ایران خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره