Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:34:03 GMT

نصب تونل‌های ضدعفونی فردی در مشهد برای نخستین بار

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۶۰۱

نصب تونل‌های ضدعفونی فردی در مشهد برای نخستین بار

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه ۴۵ نیروی خدماتی در بهشت رضوان برای پذیرش متوفیان کرونایی فعالیت می‌کنند، گفت: تونل‌های ضدعفونی فردی برای نخستین بار در کشور به همت شهرداری مشهد ساخته شده و در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ انتظار می‌رود همراهان متوفیان از حضور در بهشت رضوان خودداری کرده و در صورت نیاز با حداقل نفرات مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه خدمات، بررسی امکانات و تجهیزات در بهشت رضوان با توجه به افزایش آمار متوفیان ویروس کووید ۱۹، تصریح کرد: فرآیند مراحل پذیرش متوفیان کرونایی در بهشت رضوان با ۴۵ نفر نیرو در هر شیفت کاری اعم از راننده آمبولانس، نیروهای سالن تطهیر، نیروی پذیرش و … انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: تمامی خدمات قابل ارائه در بهشت رضوان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت پرسنل و شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به نصب تونل‌های ضدعفونی فردی در مشهد، افزود: این تونل‌ها در ورودی بیمارستان شریعتی، بیمارستان قائم (عج)، بیمارستان امام رضا (ع)، ورودی ساختمان مرکزی شهرداری و ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد نصب شده است.

یعقوبی ادامه داد: تونل‌های ضدعفونی فردی برای نخستین بار در کشور به همت شهرداری طراحی و ساخته شده که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به صورت مه‌پاشی اقدام به ضدعفونی افراد حین عبور از این محفظه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی در سطح مناطق ۱۳ گانه، به طور مستمر در حال انجام است و از نکات حائز اهمیت در این رابطه، آموزش و استفاده مناسب از مشارکت و ظرفیت نیروهای مردمی در ضدعفونی نقاط مختلف شهر است.

کد خبر 432486

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر کلانشهر خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهشت رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم

رسیدگی به وضعیت کوچه‌ها و معابر شهری از جمله کاشت درختان و پاکسازی برای زیباسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که شادابی و نشاط شهروندان را به همراه می‌آورد. اما در برخی از مواقع این موضوع مهم به فراموشی سپرده می شود. این روز‌ها اهالی خیابان رضوان در شهرستان داراب استان فارس از پاکسازی نشدن و آبیاری نشدن درختان در حاشیه این خیابان گلایه دارند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

اقدام زیبای گروه فعال اجتماعی و مردمی برای کاشت نهال در بوستان جنگلی چیتگر + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت