Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:32:56 GMT

قاتلان ریز جسته

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۶۳۷

قاتلان ریز جسته

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین ویروس کرونا ویروس ها سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان تراکتور در تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال

سه تفنگدار گاندوها که کام تراکتور را در تبریز تلخ کردند، در تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر قرار گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال در شرایطی سپری شد که نتایج سرنوشت‌سازی در بالا و پایین جدول رقم خورد؛ نتایجی که نقش بسزایی در تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده به فصل بعد لیگ یک ایفا می‌کنند.

ذوب‌آهن اصفهان که برنده بزرگ هفته بود و تراکتور را در تبریز «آچمز» کرد، سه بازیکن داشت که هر کدام روی دو گل گاندوها تأثیرگذار بودند و هر سه در تیم منتخب هفته جای گرفتند. استقلال خوزستان نیز به لطف پیروزی شش امتیازی مقابل رقیب هم‌استانی، به بقا امیدوار شد و نام دو بازیکن این تیم در تیم منتخب هفته به چشم می‌خورد.

جدول لیگ برتر فوتبال| شتاب فولاد به سوی پرتگاه

استقلال در شبی که چندان برتر از آلومینیوم نبود، با گل بلانکو در اراک جشن پیروزی گرفت که این ستاره اسپانیایی یکی از بهترین مهاجمان هفته بود. پرسپولیس نیز با درخشش مهدی ترابی و امید عالیشاه از سد ملوان گذشت که هر دو در جمع 11 بازیکن برتر هفته بیست‌وسوم قرار گرفتند.

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: فرزین گروسیان (استقلال خوزستان)

مدافعان: امیرحسین جدی (ذوب‌آهن)، عثمان اندونگ (استقلال خوزستان)، علی آزادمنش (شمس آذر)

هافبک‌ها: محمد مهدی محبی (مس رفسنجان)، امید عالیشاه (پرسپولیس)، داریوش شجاعیان (هوادار) و محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)

مهاجمان: گوستاوو بلانکو (استقلال)، عیسی آل‌کثیر (پرسپولیس) و محمد جواد محمدی (ذوب‌آهن)

نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال:

تراکتور تبریز یک - ذوب‌آهن اصفهان 4
شمس آذر قزوین یک - فولاد خوزستان صفر
مس رفسنجان 2 - پیکان 2
سپاهان اصفهان صفر - نساجی مازندران صفر
آلومینیوم اراک صفر - استقلال یک
استقلال خوزستان 2 - صنعت نفت یک
هوادار یک - گل‌گهر سیرجان صفر
پرسپولیس یک - ملوان بندرانزلی صفر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاتلان تراکتور در تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال