Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:35:50 GMT

سیناصنعت ایذه از لیگ کشتی کنار کشید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۷۶۳

سیناصنعت ایذه از لیگ کشتی کنار کشید

هوشنگ حاتمی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیناصنعت ایذه پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور داشت و پای ثابت این رقابت‌ها بود.

وی افزود: در این سال‌ها کوچکترین حمایتی از سوی مسوولان استانی از این تیم خصوصی صورت نگرفت و با وجود کسب عناوین مختلف، شاهد بی‌مهری‌های زیادی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه ادامه داد: این تیم به عنوان پرافتخارترین نماینده خوزستان در لیگ‌های کشتی کشور اکنون با اعلام مدیرعامل باشگاه از حضور در رقابت‌های امسال این لیگ انصراف داد.

وی افزود: شرایط خاص کشور از حیث شیوع بیماری کرونا و مسوولیت سنگین تمرینکشتی‌گیران در ورزشی که نفرات باید با هم گلاویز شوند از دیگر عوامل کناره‌گیری سیناصنعت از لیگ کشتی بوده است زیرا سلامت ورزشکاران از هرچیزی  مهمتر است.

حاتمی با بیان اینکه سیناصنعت چهار مقام نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک قهرمانی، سه نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد تاکید کرد: سیناصنعت به عنوان یک نماد در رقابت‌های کشتی فرنگی حضور پیدا می کرد و همواره هدف این باشگاه حمایت از کشتی‌گیران بومی خوزستانی بوده‌است.

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه از عزم این باشگاه برای شرکت در لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور خبر داد و تصریح کرد: برنامه های سینا صنعت را در این رده سنی ادامه خواهیم داد و آیندگان کشتی فرنگی کشور را زیر چتر حمایتی خود خواهیم گرفت.

سیناصنعت ایذه پرافتخارترین نماینده خوزستان در لیگ‌های کشتی فرنگی و آزاد بوده‌است.

برچسب‌ها کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی ایذه فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی ایذه فدراسیون کشتی کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی ایذه فدراسیون کشتی سیناصنعت ایذه کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد