Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@14:48:19 GMT

آنچه باید قبل از خرید پاوربانک بدانیم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۷۸۴

آنچه باید قبل از خرید پاوربانک بدانیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری؛  هر پاوربانکی را نخرید. پاوربانک‌ها در چند سال اخیر نه‌تنها پیشرفت بسیاری کرده‌اند بلکه از یک محصول جانبی به یک محصول لازم تبدیل شده‌اند. اما در دنیای پاوربانک‌ها هم محصولات بی‌کیفیت و تقلبی بسیار زیادی وجود دارد که نه‌تنها نیاز شما را برطرف نمی‌کنند بلکه در درازمدت به تلفن هوشمند یا تبلت شما آسیب‌های غیرقابل جبرانی وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خرید پاوربانک ارزان‌قیمت اجتناب کنید. پاوربانک‌های ارزان نه‌تنها کیفیت ساخت خوبی ندارند بلکه با بهره‌گیری از اجزای بی‌کیفیت، عمر بسیار کوتاهی دارند. برای مثال، بیشتر پاوربانک‌های ارزان بازار از باتری‌های قلمی بی‌کیفیتی بهره می‌برند که نه‌تنها عمر زیادی ندارند بلکه به سخت‌افزار گجت شما هم آسیب وارد می‌کنند، بنابراین خرید آنها باوجود قیمت پایینی که دارند هم چندان اقتصادی به‌نظر نمی‌رسد.

اولویت‌ها و نیاز‌هایی که برای خرید پاوربانک دارید را مشخص کنید. بسیاری از افراد با خرید پاوربانک تنها به شارژکردن تلفن هوشمند یا تبلت خود فکر می‌کنند. برای این افراد خرید نمونه‌های گرانقیمتی که چراغ قوه یا سایر امکانات را دارند تقریبا غیرمنطقی است. از سوی دیگر اگر دائما در سفر هستید و به محصولی همه‌فن‌حریف نیاز دارید، می‌توانید به پاوربانک‌های حرفه‌ای بازار هم توجه کنید. با این حال پیشنهاد این است که تمرکز خود را روی خرید پاوربانک‌های برند‌های شناخته‌شده بازار قرار دهید.

پربیننده ترین ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰یورو به کشور کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را اینترنتی کرد بازنگری در ممنوعیت واردات تلفن‌همراه بالای ۳۰۰یورو با 4میلیون چه تبلتی می‌توان خرید +جدول فیلتر اینستاگرام کسب و کارهای بسیاری را دچار صدمه می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پاور بانک قیمت پاور بانک گوشی همراه خرید پاوربانک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت خرید پاوربانک نه تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو