Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@05:19:34 GMT

حداقل و حداکثر قیمت شیر خام تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۸۲۳

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت صمت، سعید شریفی گفت: این تصمیم در راستای حمایت از تولید شیر توسط دامداران و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اتخاذ شده است و کارخانجات لبنی باید در این محدوده قیمت با این نرخ شیر خود را خریداری نمایند.

وی افزود: البته برای حمایت از ظرفیت های تولید تا 7 درصد در این بخش تلورانس قیمتی وجود دارد؛ اما بالاتر از این رقم را اجازه نخواهیم داد و ملاک اعمال قانون همین عدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد : این قیمت مربوط به شیر کیفی 3.5 درصد چربی است و با افزایش درصد چربی، قیمت شیر نیز تغییر می کند و به ازای هر درصد چربی 50 تومن به قیمت کالا می‌تواند افزوده شود.

قیمت هر کیلو تخم مرغ برای مصرف کننده 11000 تومان اعلام شد

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان ایلام همچنین تصریح کرد: براساس اطلاعبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ قیمت هر کیلو تخم مرغ 11000 تومان اعلام گردیده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد می شود.

شریفی بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌ها و با هدف حفظ و استمرار تولید،موضوع بررسی قیمت تخم مرغ در دستورکار کارگروه تنظیم بازار کشوری قرار گرفت که براساس افزایش هزینه هایی از جمله :حقوق ودستمزد،حمل ونقل،خوراک و... سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حداکثر 95000ریال تعیین گردید و بر این اساس قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم تخم مرغ 11000 تومان تعیین گردید . بدیهی است فروش تخم مرغ با قیمت های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان معمول خواهد شد.

وی اضافه کرد: هموطنان و مصرف کنندگان در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از عدم درج قیمت ،گرانفروشی و... می توانند مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سازمان حمایت و سازمان صنعت معدن و تجارت استان و تلفن 124 گزارش تا مراتب مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است

 به گزارش جماران؛ محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ارزش اصلی انرژی هسته‌ای خدمتی است که به مردم می‌کند؛ در حال حاضر سالانه ۱ میلیون نفر از خدمات دارویی هسته‌ای استفاده می‌کنند.

اسلامی گفت: راکتور تحقیقاتی تهران قبلا با سوخت ۹۰ درصد فعالیت می‌کرد اما سوخت آن را به ما ندادند؛ ما قصد تولید سوخت بالای ۵ درصد نداشتیم.

وی بیان کرد: ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ‌ها نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!