Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@11:10:46 GMT

پیام رئیس مجلس اوکراین به قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۸۹۳

پیام رئیس مجلس اوکراین به قالیباف

خبرگزاری مهر: «دمیترو رازو مکف» رئیس مجلس اوکراین خطاب در پیامی ضمن تبریک به مناسبت انتخاب «محمد باقر قالیباف» به ریاست مجلس، نسبت به گسترش همکاری‌های پارلمانی در دور جدید ابراز امیدواری کرد.

متن پیام رئیس مجلس اوکراین به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از طرف معاونان خلق اوکراین و خودم انتصاب شما را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در دور جدید روابط اوکراین و ایران تقویت شده و همکاری‌های پارلمانی گسترش یابد. موفقیت چشمگیر در فعالیت‌های مسئولانه به نفع هم وطنان دو کشور را آرزو دارم.

با احترام

دمیترو رازو مکف

رییس مجلس اوکراین

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس مجلس اوکراین قالیباف مجلس شورای اسلامی مجلس اوکراین رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. 
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. عنکبوت (۶۹)
سلام علیکم:
۲۹فروردین‌ماه، یادآور حماسه ماندگار جان‌برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده در برابر دشمنان پلید و قسم‌خورده این سرزمین، ایستاده و مقتدرانه از کیان، امنیت و تمامیت ارضی و اقتدار ایران عزیز اسلامی دفاع نمودند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.
اینجانب در نهایت ادب، روز ارتش که روز بزرگداشت حماسه آفرینی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت که در سایه راهنمایی‌های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقدیم هزاران شهید، نقش اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام عزیز و امت بزرگ اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای سبحان خواهانم.
 ناصر عتباتی
 رئیس شورای قضایی و رئیس کل
دادگستری استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی