Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه استان لرستان همواره مدافع نظام و انقلاب بوده است، گفت: رفع مشکلات فرا روی مردم لرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمدرضا شاهرخی» امروز(17 تیر) در مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، دارای استعدادها و توانمندی های خدادادی بی نظیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به وجود مشکلات فرا روی مردم استان، افزود: برنامه ریزی مناسب جهت بهره برداری از توانمندی ها و تلاش جدی برای رفع مشکلات فرا روی مردم استان ضروری است.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم استان لرستان از بیکاری و تورم رنج می برند، گفت: عمده مشکلات فرا روی مردم لرستان به عدم توزان در توسعه باز می گردد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به شاخص های چون امنیت، آب و خاک مساعد و نیروکار توانمند در استان، بیان کرد: لرستان پادگان نظام جمهوری اسلامی بوده است، هم خود از امنیت برخوردار بوده و هم در ایجاد امنیت در سراسر کشور نقش اثر گذاری داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند استان لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است، خاطرنشان کرد: امروز این مرکز تدین با مشکلاتی مواجه است که در مرحله اول به عدم توازن در توسعه برمی گردد و رفع این مشکلت نیازمند توجه مسئولان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: در یک مقطعی از زمان که قضیه جنگ اتفاق افتاد هر آسیبی که به استان‌های مرزی وارد می‌شد، لرستان هم دچار می‌شد، در حالی که سازندگی به سمت استان‌های مرکزی رفت که به دور از جنگ بودند.

 

وی تصریح کرد:  در زمان سازندگی هم توسعه از استان‌های مرزی شروع شد، این مسائل باعث شد که امروز لرستان از جهت نرخ بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار در رنج باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز کرد: امروز نیاز است که به مشکلات استان لرستان توجه جدی شده و برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شود.

 

وی با بیان اینکه در این مقطع از زمان وحدت، وفاق و همدلی در بین همه وجود دارد، افزود: امروز تنها یک صدا از استان بلند می‌شود و آن صدا پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات فرا روی مردم لرستان، اظهار کرد: مدیران و مجموعه کارگزاران همه در حال تلاش هستند اما نیاز به حمایت جدی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با تبریک انتصاب حجت الاسلام قدرتی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، گفت: حجت الاسلام قدرتی شخصیتی هستند که در دانشگاه محوریت و مسئولیت داشته‌اند و به مسائل استان از جمله مسائل فرهنگی اشراف کامل دارند.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: امیدواریم تبلیغات اسلامی لرستان بتواند گام های رو به رشدی در رعصه فرهنگی بویژه تبلیغ و ترویج اسلام ناب و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بردارد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: هجمه های دشمنان بیکاری تورم مشکلات فرا روی مردم حجت الاسلام شاهرخی استان لرستان برنامه ریزی رفع مشکلات برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجدداً از سپاه پاسداران و کلیه نیرو‌های مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسؤولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد.

وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسؤولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسؤولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس عدلیه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضائی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای همه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسؤولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسؤولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش نه صرفاً پیشرفت معمولی باشیم.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ مسؤولان قضائی استان‌ها با همکاری مسؤولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصای این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آنها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آنها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به همه مقامات و مسؤولان قضائی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند.

رئیس قوه قضائیه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسؤولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه