Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محدودیت ۳۰۰ یورویی واردات گوشی، تا اطلاع ثانوی حذف شدبا دستور وزیر صمت؛ محدودیت ۳۰۰ یورویی واردات گوشی متوقف می‌شود.
به گزارش خرداد ،اخبار رسیده از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حاکی از آن است که با دستور مدرس خیابانی -سرپرست وزارت صمت- واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و محدودیت ۳۰۰ یورویی واردات گوشی، تا اطلاع ثانوی حذف شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیرو ابلاغ تصمیمات جلسه دوم تیر ماه کارگروه نظارت و تخصیص ارز و باتوجه به محدودیت‌های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری، واردات گوشی موبایل با ارزش بیش از ۳۰۰ یورو ممنوع شده بود.
روز گذشته نیز محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، در این خصوص تصریح کرد: ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو دارای سه ایراد جدی است.
وی بدون اشاره به محتوای این ایرادات، اعلام کرد: با رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت صحبت کردم و استدلال‌ها را مطرح کردم.
جهرمی تاکید کرده بود: با تاکید بر ضرورت رعایت اولویت‌های منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود.
حالا اخبار رسیده از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حاکی از آن است که با دستور سرپرست این وزارتخانه، واردات گوشی طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت و این محدودیت، تا اطلاع ثانوی برچیده می‌شود.
انتشار خبر ممنوعیت فوق در روز گذشته، باعث ایجاد التهاب و افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدار در بازار تلفن همراه کشور شده بود. برچسب ها: وزیر صمت ، واردات گوشی

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر صمت واردات گوشی تا اطلاع ثانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی

تین نیوز

 مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است