Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:51:17 GMT

سروش بازیکن بدشانس سپاهان مقابل سایپا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۲۹۹۶

هافبک میانی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر مانند دوران حضور در فولاد خوزستان و پرسپولیس، با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این مصدومیت تقریبا 20 دقیقه مانده به پایان بازی و در دقایقی ایجاد شد که شاگردان امیرقلعه نویی سعی در ارسال پاس های سریع میان یکدیگر برای رسیدن به خط دروازه سایپا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این صحنه سروش رفیعی رو به دروازه خودی و جلوتر از محوطه جریمه صاحب توپ شد و روزبه چشمی با یک تکل از پشت باعث شد تا او فریاد بزند؛ فریادی که در استادیوم خالی دستگردی اکباتان به راحتی شنیده می شد و این بازیکن را حتی پس از شروع بازی، چند دقیقه ای از جریان بازی خارج کرد. جالب اینکه داور مسابقه در این صحنه حتی از کارت زردش هم استفاده نکرد !


سروش پس از این خطا به کنار خط طولی آمد و از هم تیمی هایش در خواست باند برای بستن مچ پایش داشت تا به بازی برگردد.

 


حالا اما خبر می رسد که مصدومیت رفیعی که دو سال پیش نیز از همین ناحیه مصدوم شده بود و شرایط سختی را پشت سر گذاشت، ادامه دار است و پزشکان باشگاه مداوا برای بازگرداندن او را آغاز کرده اند.


سپاهان در دیدار بعدی لیگ برتر باید از پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان پذیرایی کند و در دسترس نبودن سروش رفیعی می تواند خبر بدی برای امیرقلعه نویی باشد.

 

فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • سروش رفیعی و آگاهی عجیب از زمان درخشش در لیگ!