Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ژیمناستیک ایران در مسیر رشد و تحول قرار گرفته و کیخا در نزدیکی کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون ژیمناستیک، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: حقیقت این است که اینچه درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده و کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ژیمناستیک ایران در مسیر تکامل قرار گرفته و دیدید که کیخا به نزدیکی سهمیه المپیک رسیده است. اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزارها مورد حمایت قرار بگیرد. تجهیزات ژیمناستیک باید استاندارد باشد و تهیه این تجهیزات هزینه زیاد ارزی دارد، ما باید در این خصوص کمک کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین ما باید موانع موجود را برداریم تا فدراسیون بتواند در برگزاری اردوها و کسب آمادگی حداکثری تلاش خود را انجام دهد. من چند روز پیش با اینچه درگاهی جلسه کارشناسی داشتم، وی نقطه نظراتی را مطرح کرد و من هم وعده دادم در حد توان کمیته ملی المپیک همکاری خواهیم کرد. من به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم و معتقدم در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است. باید از رئیس فدراسیون، مربیان، داوران، قهرمانان و همه پیشکسوتان قدردانی کنم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: ژیمناستیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک ژیمناستیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر