Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:13:41 GMT

واگذاری گندوزی توسط آرسنال به خاطر چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۰۵۴

واگذاری گندوزی توسط آرسنال به خاطر چیست؟

آرسنال ممکن است هافبک فرانسوی و جوانش را در تابستان امسال واگذارکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می رسد روابط میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و ماتئو گندوزی  به طرز چشمگیری رو به وخامت گذاشته است.

براساس اعلام سایت اتلتیک، گندوزی نزدیک به دو هفته است که در جلسات گروهی با هم تیمی هایش تمرین نکرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که بعد از بدرفتاری در بازی  آرسنال مقابل برایتون، با تصمیم آرتتا محروم از تمرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گندوزی در آن پیکار به یکی از بازیکنان حریف حمله کرد و گلویش را گرفت.

پس از آن مصاف، با وجودی که اتحادیه فوتبال انگلیس بازیکن جوان را مجازات نکرد اما آرتتا او را از 4 بازی کنار گذاشت. سرمربی اسپانیایی در آن موقع تصمیم گرفت که بازیکن فرانسوی زیر یکی از مربیان بدنساز کار کند.

طبق همین گزارش آرتتا از دست شاگردش ناامید  شده است. چرا که گندوزی عذرخواهی نکرده و از رفتارش ابراز پشیمانی نکرد.

به همین خاطر شنیده می شود آرسنالی ها در روزهای آینده با نمایندگان گندوزی دیدار می کند تا در مورد وضعیت موجود گفت وگو کنند. ظاهرا آرسنال آماده است تا این بازیکن را به تیمی دیگر واگذار کند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آرسنال انگلیس تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس