Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بین نفرات راه یافته به مرحله نهایی جشنواره شعر شریف، 10 دانشجوی دانشگاه شریف نیز حضور دارند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مهسا ابراهیمی (کلاسیک)، احمد اثنی عشری (کلاسیک)، هانیه تقی‌پور (آزاد و ترانه)، علی شریعتی نژاد (آزاد)، علی شمس (ترانه)، محمدرضا عبدی (ترانه)، سجاد کریمی (کلاسیک)، کیان گلباغی (کلاسیک)، علی‌محمد اسماعیلی (آزاد و ترانه) و رعنا نوری (کلاسیک) دانشجویان دانشگاه شریف هستند که به مرحله نهایی جشنواره شعر شریف راه یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره کشوری شعر شریف به همت کانون دانشجویی شعر و ادب دانشگاه شریف برگزار می‌شود و برخی از شاعران برجسته و نام‌آشنای معاصر، داوری آثار را بر عهده دارند.
در این جشنواره محمدسعید میرزایی داوری بخش کلاسیک را برعهده دارد ، ترانه‌ها را عبدالجبار کاکایی داوری می کند و قضاوت آثار آزاد به عهده حافظ موسوی است.
این جشنواره قرار بود اسفندماه سال قبل برگزار شود که شیوع کرونا انجامرا به تاخیر انداخت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شعر شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم