Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون استانداری قم گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین قم ازنظر ساخت‌وساز و تجهیزات، به‌طور صد در صد تکمیل و از امروز پذیریش بیمار دارد. - اخبار استانها -

محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، پیرامون افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: این پروژه باید زودتر از موعد به بهره‌برداری میرسید یعنی اگر پیک شیوع کرونا ادامه داشت قطعاً باید زودتر با ظرفیت چندطبقه افتتاح می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری قم افزود: به همین دلیل در بازدیدهای مختلف تکمیل دوطبقه در دستور کار قرار گرفت و درمجموع نیز در حوزه عمرانی کارگروهی جهت راه‌اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تشکیل شد و مسائل با همراهی اداره آب و فاضلاب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری حل شد.

وی تصریح کرد: منابع مالی جهت تکمیل نیز 20اسفندماه تخصیص یافت درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل فرارسیدن نوروز و ایام کرونا تعطیل بودند و یا در حال انبارگردانی بودند و دسترسی به اقلام امکان‌پذیر نبود، ازاین‌رو در پروسه بیمارستان وقفه ایجاد شد.

بهشتی بیان کرد:وقتی دوطبقه آماده شد مصادف با خارج شدن از پیک شیوع کرونا در قم و تخلیه شدن سایر بیمارستان‌ها به دلیل کاهش بیماران کرونایی بودیم، به‌این‌علت منطقی نبود تا صرفاً دوطبقه افتتاح شود.

60 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص پیدا کردهمدان| عملیات اجرایی فاز جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) آغاز می‌شودبیمارستان امیرالمومنین(ع) قم هفته اول اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که از بحران کرونا خارج شدیم به سراغ تکمیل طبقات دیگر رفتیم و طولانی شدن افتتاح بیمارستان به‌این‌علت بود که سیاست تغییر کرد.

معاون امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین قم ازنظر ساخت‌وساز و تجهیزات، به‌طور صد در صد تکمیل و از امروز پذیرش بیمار در بیمارستان آغازشده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان 230 تحت دارد و برای جذب کادر جدید باید تمهیداتی اندیشیده شود اما سیاست فعلی بیمارستان، تکمیل نیرو از ظرفیت سایر بیمارستان‌ها در افزایش شیفت است تا در فرصتی مناسب تکمیل کادر انجام شود.

انتهای پیام/457/ ع

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... افتتاح بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم شاید وقتی دیگر؛ وعده‌ای که هنوز عملی نشده است مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان آغاز شد ماندگاری: فضاسازی دشمن عامل اصلی شهادت مظلومانه امیرالمومنین(ع) است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امیرالمومنین ع بیمارستان امیرالمؤمنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید