Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:32:46 GMT

بشاگردی: همه مقابل سپاهان و شهرخودرو مشکل دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۱۳

بشاگردی: همه مقابل سپاهان و شهرخودرو مشکل دارند

با وجود شکست یک بر صفر برابر شهرخودرو ، مهرداد بشاگردی دروازه بان تیم گل گهر یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

به گزارش" ورزش سه" در بازی تیم های گل گهر و شهرخودرو از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر ، مهرداد بشاگردی مثل دو بازی گذشته تیمش برابر سپاهان و استقلال درون دروازه عملکرد خوبی داشت و توانست چند موقعیت گل را از حریف بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که فصل گذشته با گل گهر قهرمان لیگ یک شده بود در این فصل تا قبل از بازی استقلال کمتر در لیگ برتر مورد توجه قرار گرفته بود اما عملکرد او در این بازی نامش را مطرح کرد. در بازی برابر سپاهان دو بار دروازه اش باز شد اما واکنشش روی پنالتی و همچنین گل اول و چند سیو نجات بخشش باعث شد که جلالی با وجود داشتن میلاد فرهانی بازهم میدان را به بشاگردی بدهد. در بازی با شهرخودرو هرچند او در دقیقه 86 روی یک صحنه تک به تک دروازه اش باز شد اما دستکم سه سیو خیلی مهم داشت. او روز شنبه یک ماموریت سخت در برابر پیکان و خط حمله خطرناکش دارد که آقای گل لیگ در آن بازی می کند.


بشاگردی درباره بازی با شهرخودرو گفت:"به جز نتیجه بازی خوبی بود. ما بعد از بازی دشوار با سپاهان با شهرخودرو بازی کردیم که یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ برتر است. من فکر کنم همه تیم ها مقابل سپاهان و شهرخودرو مشکل دارند. اما ما در بازی برابر شهرخودرو بهتر از بازی با سپاهان بودیم و فقط نتیجه آنطوری نبود که می خواستیم."
او با بیان اینکه بازیکنان گل گهر انگیزه زیادی برای بازی های بعدی دارند گفت:"بچه ها انگیزه بالایی دارند و همقسم شده اند که در بازی های آینده نتیجه لازم را بگیریم. ما از نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشتیم و می خواهیم این روند را ادامه بدهیم. درست است که با توجه به شرایط امتیازی در پاییان جدول رقابت سخت است اما گل گهر می تواند در بازی های آینده نتایج لازم را بگیرد."


دروازه بان گل گهر درباره سیوهایش در بازی با شهرخودرو هم گفت:"درمورد سیوهایم باید بگویم شهرخودرو تیم خوبی در بخش تهاجمی است و فرصت های خطرناکی را به وجود آوردند اما شرایط طوری پیش رفت که من توانستم چند سیو موثر داشته باشم. در صحنه گل هم ما در آن زمان به دنبال زدن گل بودیم و یک توپ آمد، ضدحمله شد و گل خوردیم و می توانستیم این گل را نخوریم. " او افزود:" با اینحال تیممان عملکرد خوبی در این بازی داشت و انشالله بازی بعد نتیجه جبران کرده و من هم بتوانم دروازه را بسته نگه دارم."


بشاگردی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر بهترین فرم سال های اخیرش را دارد؟ گفت:" من سال قبل هم که با گل گهر قهرمان شدیم همه بازی ها را بودم. اما لیگ یک به اندازه لیگ برتر دیده نمی شود. من فصل های خوب دیگر هم داشتم اما شاید چون سه، چهار فصل در لیگ یک بودم بازی هایم خیلی دیده نشد."


دروازه بان گل گهر در پایان گفت:" بچه ها انگیزه بالایی دارند که در بازی های آینده نتیجه بگیریم. انشالله تمام توانمان را می گذاریم تا گل گهر در ادامه بهترین نتایج را به دست بیاورد."

 

مهرداد بشاگردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بازی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم

نیکولاس گونزالس به گمان وارد شدن توپ به دروازه خالی کاستاریکا مسیر خود را تغییر داد تا احتمالا گل چهارم تیم ملی آرژانتین را به همراه هم تیمی های خود جشن بگیرد، غافل از اینکه یکی از مدافعان حریف از راه رسیده و توپ را از روی خط دروازه برگشت داده است.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان