Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس از اجرای طرح جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غفار کیان در خصوص اجرای طرح تعویض تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در شهر قدس گفت: با هدف جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در معابر سطح شهر، تابلوهای فرسوده ترافیکی در معابر لیست برداری و نسبت به جایگزینی تابلوهای جدید اقدام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این عملیات به طور مستمر در سطح شهر انجام می گیرد، افزود: یکی از مهمترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است.

کیان در ادامه بیان داشت: تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها نیزاجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر نیز بارز باشد و از طرفی تابلو و تجهیزات فرسوده نیز جمع آوری شوند.

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در خصوص نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی زمینه ساز ایمنی و روان سازی حجم ترافیک خواهد بود،

افزود: تعویض تابلوهای ترافیکی سطح شهر که بنا به دلایلی از قبیل شرایط آب و هوایی فرسوده شده اند در برنامه کاری اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح ۳۹۲ نوسازی واحد مسکونی بافت فرسوده استان سمنان به میزبانی شاهرود ضمن بیان اینکه نوسازی بالغ بر ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است، ابراز داشت: کار تکمیل نوسازی ۲۵ هزار منزل مسکونی در بافت فرسوده به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده به بهره برداری رسیدند، افزود: افزایش بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده از موضوعاتی که مورد توجه دولت سیزدهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی برای سال جاری آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید هدف گذاری شده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 6082187

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید