Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی برای گفتگوی بی واسطه و مستقیم با مردم در مرکز ارتباط مردم و دولت استان حضور یافت.

محمدصادق معتمدیان، امروز سه شنبه 17 تیر از طریق حضور در مرکز ارتباط مردم و دولت استان و در گفتگوی تلفنی به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی از ساعت 9 تا 10:30، مهمان مرکز ارتباط مردم و دولت استان بود و از طریق تلفن 111  به سؤالات و مسایل مردم پاسخ گفته و ضمن پیگیری آنی درخواست‌های مردمی مطرح شده، از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط، دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و موارد مطرح شده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ پاسخگویی شفاف، پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردمی و همچنین حضور مدیران در بین مردم از دستورات اکید استاندار خراسان جنوبی از بدو ورود به استان بود، بر اساس این تأکید، مدیران دستگاه‌های اجرایی به تعیین روزی برای ملاقات های عمومی، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه، بازدیدهای میدانی، دیدارهای چهره به چهره با مردم و همچنین حضور در مرکز سامد برای پاسخگویی شفاف در راستای رفع دغدغه‌های مردم مکلف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نریمانی، نائب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی رایگان مرکز مشاوره حقوقی قوه قضائیه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم در آذربایجان شرقی دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژاپن
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی