Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@12:17:58 GMT

قطع انشعاب گاز جايگاه CNG غيراستاندارد در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۲۵۶

قطع انشعاب گاز جايگاه CNG غيراستاندارد در لرستان

قنبریان با اشاره به نظارت مستمر از جایگاه های سوخت، گفت: انشعاب گاز یک جایگاه CNG در لرستان به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و استانداردسازی، قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرضیه قنبریان» امروز(17 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور تأمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، و هم چنین مالکان و کارکنان جایگاه ها و در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن سوخت گیری، یکی از جايگاه های CNG استان به دليل عدم رعايت الزامات استانداردسازی جایگاه، مشمول قطع انشعاب گاز قرار گرفت و گاز جایگاه تا برطرف شدن موارد بحرانی قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: استاندارد سازي و بازرسی ادواری از جايگاه هاي CNG مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

 

وی از نظارت و بازرسی از مراکز عرضه سوخت خبرداد و بیان کرد: این مهم در تمامی جایگاههای CNG در سطح استان در طول سال و با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده انجام می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: در حال حاضر 49 جایگاه CNG در سطح استان فعالیت دارند.

 

قنبریان افزود: تلاش می شود با نظارت مستمر بر استانداردسازی عرصه خدمات، تولید و عرضه کالا در راستای تقویت فرهنگ استاندارد سازی و خدمت به مردم گام برداریم.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت و بازرسی جایگاه سوخت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

او گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.

حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

او اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت