Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدنبال طرح ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در حریم تهران از سوی شهردار، ناظمی با مسئولان و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون  موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با محسنی مدیر عامل اسن سازمان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی با تقدیر از نگاه ویژه و حمایتی حناچی شهردار محترم تهران از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ایده و برنامه شهردار برای ایجاد یک پیست مناسب در حریم شهر تهران موجب خوشحالی و دلگرمی خانواده بزرگ این رشته شد و امروز برای اعلام آمادگی فدراسیون برای حمایت‌های فنی و تخصصی از این رشته به بذار همکاران و مدیر عامل محترم سازمان ورزش شهرداری تهران آماده‌ام.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: این فدراسیون با مخاطب پنجاه میلیونی در حوزه خدمات عمومی و فرهنگی و آموزش و قطعا افزایش نشاط اجتماعی و حتی ایمنی می‌تواند همکاری گسترده‌ای با مجموعه شهرداری و سازمان ورزش داشته باشد.

وی ادامه داد: سرمایه های زیر بنایی این رشته مورد حمایت و همکاری فنی و تخصصی فدراسیون خواهد بود و کاملا همراه شهردار محترم و سازمان ورزش برای راه اندازی و رونق بیشتر این رشته خواهم بود.

در این جلسه امیر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تشکر از فعالیت‌های فدراسیون در حوزه شهروندی اظهار داشت: آمادگی داریم با امضای تفاهم نامه با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی زمینه مشارکت بیشتر را بین شهرداری و مجموعه فنی فدراسیون در حوزه ورزش و آموزش و تفریحات شهروندان تهرانی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بستر مناسبی برای افزایش نشاط اجتماعی از مسیر ورزش دارد و امیدوارم با اجرای یک تفاهم نامه مناسب بتوانیم همکاری خوبی در آینده نزدیک در زمینه‌های آموزشی، تفریحی و ایمنی شهروندان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سازمان ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت

همزمان با هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده، رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل به‌صورت یکپارچه در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و... اعلام شده است.   

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.  

 شهریار افندی‎زاده تاکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، حتی رسانه‌ها  نیاز است در کنار هم  برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

 به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد "ایمنی حمل و نقل" درنظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و...، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

 افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرابورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویداد‌های مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله