Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس امام حسین از ادامه ضدعفونی کردن داخل و خارج حرم امام حسین(ع) به دلیل شیوع ویروس کرونا در عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، جمعیت پیشاهنگی «الوارث» وابسته به بخش هماهنگی و آموزشی در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) به دلیل شیوع ویروس کرونا ضد عفونی کردن و استریل کردن حرم شریف و بخش های مختلف داخل صحن حسینی را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«امیرفرید عبدالکاظم» رئیس پیشاهنگی الوارث دراین باره گفت: پویش روزانه ضدعفونی کردن حرم امام حسین(علیه السلام) ادامه دارد. این پویش در دو نوبت صبح و عصر به مدت پنج ساعت انجام می شود.

عبدالکاظم افزود: برای ضد عفونی کردن داخل صحن حسینی و بخش های دیگر آن از مواد ضدعفونی کننده (+ TH4) و خارج صحن حسینی مانند بین الحرمین، خیابان ها و کوچه های منتهی به حرم شریف از کلر استفاده می شود.

وی ادامه داد: افرادی که به ضدعفونی کردن حرم حسینی اقدام می کنند، تدابیر لازم بهداشتی را همچون پوشیدن لباس های مخصوص، دستکش و ماسک رعایت می کنند و هر روز این وسایل را تعویض می کنند.

جمعیت پیشاهنگی الوارث از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا ضد عفونی کردن و استریل کردن خیابان های منتهی به حرم امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) را ادامه می دهد. همچنین داخل و خارج این دو حرم و نهادهای وابسته به آنها نیز هر روز ضدعفونی می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی حرم امام حسین ع ویروس کرونا حرم امام حسین ضدعفونی کردن کردن حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای شهر با بیان اینکه متاسفانه محدوده شهر برای احداث و ساخت مسکن کوچک است گفت: از این رو با الحاق ۱۵۰ هکتار زمین می‌توان شهر را گسترش داد.

وی در ادامه از راکد ماندن طرح فاضلاب مدرن شهری انتقاد و اظهار کرد: متاسفانه این طرح در داخل شهر با حرکت آهسته رو به جلو می‌رود و هر سال چند صد متری اجرا می‌شود.

قشلاقی گفت: متاسفانه قبل از اجرای شبکه در داخل شهر اقدام به احداث ساختمان تصفیه‌خانه کرده اند و هزینه میلیاردی شده، اما متاسفانه هنوز فعلا پس از گذشت چند سال دیوار‌های این تصفیه‌خانه هم در حال تخریب است.

فرماندار هشترود گفت: سرازیر شدن فاضلاب شهری هشترود به رودخانه وسط شهر قابل قبول نیست، زیرا علاوه بر نشان دادن چهره کریه به شهر باعث بروز بیماری هم می‌شود و متاسفانه کشاورزان پایین دست رودخانه‌ها هم از آب این فاضلاب آبیاری می‌کنند.

وی در ادامه از شهرداری خواست سد معبر کنندگان در سطح شهر را ساماندهی دهد

دیگر خبرها

  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود